علی زینی وند امروز با حضور در زنگی آباد گفت: فعالیت‌های مذهبی و اقدامات نیکوکاران زنگی آباد، مایه افتخار استان کرمان در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان امروز پنجشنبه ۳۱ تیرماه  به اتفاق بابایی فرماندار کرمان، زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مهمان دیار سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی بودند.

استاندار کرمان در این سفر ضمن ادای احترام و ستودن مقام شامخ شهیدان سرفراز زنگی آباد از طرح‌های عام المنفعه و فعالیت‌های نیکوکار و خیر حاج ماشاالله زنگی آبادی بازدید کرد و از این نیکوکار قدردانی کرد. 

 

 

استاندار کرمان در  مزار حاج یونس زنگی آبادی

او در این سفر با بیان اینکه در تمدن ایران، جایگاه کرمان برجسته و شکوهمند است، بیان کرد: در این میان زنگی آباد به نام سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی و ویژگی‌های مذهبی در کشور، شناخته شده و  فعالیت‌های مذهبی و اقدامات نیکوکاران زنگی آباد، مایه افتخار استان کرمان در کشور است.

زینی وند فعالیت‌های عام المنفعه و روحیه نیکوکاری اهالی زنگی آباد و به خصوص حاج ماشاالله زنگی آبادی را مایه افتخار دانست و گفت: به طور ویژه از حاج ماشاالله زنگی آبادی قدردانی می‌کنم. همچنین برخی مقامات و وزرا  نیز از او به نیکی یاد می‌کنند و قدردان اقدامات و زحمات وی هستند.

او در خصوص طرح های عمرانی در زنگی آباد تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی درچارچوب قانون عمل می‌کنیم و در موارد لازم راهکار ارائه می‌دهیم.

استاندار کرمان گفت: در جایی که تعامل شود کار سرعت می‌گیرد و در جایی که تعامل نشود و برای طرح‌ها معارض وجود داشته باشد، طبق قانون و کار کارشناسی، حقوق افراد تامین و پرداخت می‌شود و اگر پس از این همکاری انجام نشود، براساس نظر شورای تامین و هماهنگی دستگاه قضا، تصمیم حاکمیتی برای حفظ جان و رفاه مردم در طرح‌های مهم عمل می‌شود.

او  در خصوص آب کشاورزی و آشامیدنی نیز تصریح کرد:  مبنای کار، راهکار کارشناسی و حمایت از آن است.

زینی وند در سخنانی از نمایندگان کرمان به عنوان نمایندگان باعزت و صاحب نفوذ نام برد که علاوه بر رسیدگی به امور حوزه انتخابیه خود به مشکلات دیگر مناطق کشور نیز توجه دارند.

او برگزاری جلسات برای پیگیری مشکلات و درخواست‌های مردم در تهران با وزرا و مقامات کشوری را بسیار مفید توصیف کرد و  افزود: با تعامل نمایندگان استان در مجلس  طی هشت ماه حضورم در استان کرمان، معادل یک دوره ۴ ساله امور استان پیش رفته و اقدامات موثری در نتیجه این تعاملات و ارتباطات کاری حاصل شده است.

حجت الاسلام ابراهیم سیفی، امام جمعه زنگی آباد در مجتمع آموزشی خیرساز حاج ماشاالله زنگی آبادی این شهر در سخنانی تعیین تکلیف اراضی وقفی و تامین آب آشامیدنی و کشاورزی را خواستار شد.

حاج ماشاالله زنگی آبادی نیز بر کمک مسئولان در اختصاص زمین  برای ساخت بیمارستان خیرساز تاکید کرد.

حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه نیز در سخنانی با قدردانی از اقدامات خیرخواهانه اهالی زنگی آباد در حوزه اوقاف از همکاری در واگذاری زمین  برای ساخت پل زنگی آباد طبق قانون با حداکثر تعامل خبر داد.

مدیران کل آموزش و پرورش، اوقاف، دفترفنی استانداری و راهداری در این بازدیدها حضور داشتند.

بازدید از مرکز مانیتورینگ و پایش تصویری شهرداری زنگی آباد

 استاندار کرمان همچنین  در این سفر از ساختمان اداری و مرکز مانیتورینگ و پایش تصویری شهرداری زنگی آباد کرمان  بازدید کرد. 

بازدید استاندار کرمان از مرکز مانتورینگ زنگی آباد

بازدید استاندار کرمان از مجتمع آموزشی خیرساز در زنگی آباد

استاندار کرمان همچنین در این سفر از مجتمع آموزشی دخترانه ۶۴ کلاسه شهر زنگی آباد که در سه دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول ودوره دوم دبیرستان با حضور بیش از ۸۰۰ دانش آموز دختر در حال فعالیت است و به همت نیکوکار ماشاالله زنگی آبادی ساخته شده است، بازدید کرد. 

بازدید استاندار از مجتمع آموزشی در زنگی آباد

 بازدید از مجتمع گردشگری ـ ورزشی پاژ و میدان چوگان گنجعلیخان

استاندارکرمان امروز از مجتمع گردشگری ـ ورزشی پاژ و میدان چوگان گنجعلیخان این مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید که ابراهیمی و زاهدی نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان نیز حضور داشتند مشکلات این مجموعه مطرح و زینی وند برای حل آن‌ها ضمن مذاکرات تلفنی با مدیران مرتبط کشوری، دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید یک جلد شاهنامه نفیس فردوسی و تمثال شهیدسلیمانی از سوی مجتمع و هیئت چوگان استان به استاندار کرمان اهدا شد.

 بازدید از مجتمع گردشگری ـ ورزشی پاژ و میدان چوگان گنجعلیخان

استاندار کرمان در بازدیدهای امروز از زنگی آباد و مجتمع پاژ با اشاره به بازدیدها و سفرهای مختلف در سطح شهرستان از علی بابایی، فرماندار کرمان برای برنامه ریزی ها، دسته بندی درخواست های مردمی و مدیران محلی، پیگیری و به نتیجه رساندن آن ها تشکر کرد.

در این سفر استاندار کرمان پس از شنیدن درخواست های مردمی و مسئولان محلی زنگی آباد دستورات لازم را برای تسریع در امور صادر کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار