صداوسیما مرکز گیلان با بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و نیروی انسانی جزو بهترین‌های کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام صفری رییس مجمع نمایندگان گیلان امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بزرگ رادیویی و تلویزیونی صداوسیمای مرکز گیلان که با رئیس سازمان صداوسیما، معاون رئیس جمهور و استاندار گیلان برگزار شد گفت: صداوسیما مرکز گیلان از بسیاری جهات جزو اولین‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز روز بسیار خوبی برای مردم گیلان محسوب می‌شود که بدون شک نتیجه سال‌ها تلاش نیرو‌های صداوسیما، حمایت‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان صداوسیما بوده است.

حجت الاسلام صفری ارتقاء، توسعه و تقویت تجهیزات و امکانات مرکز صداوسیما گیلان را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: بدون شک همه مردم استان از نتایج چنین برنامه‌هایی نهایت استفاده را خواهند برد و امیدواریم پشتیبانی‌ها و حمایت‌های این چنینی همچنان استمرار داشته باشد.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به گزارشاتی که رئیس صداوسیما از فعالیت‌های مرکز صداوسیمای گیلان ارائه داد اشاره کرد و گفت: گیلان ظرفیت‌های خدادادی و انسانی زیادی دارد و باید از این ظرفیت‌ها به نحو بهینه استفاده شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس با بیان اینکه گیلانیان ذهنیات خلاق و متفکر دارند و باید از این ویژگی‌ها استفاده مطلوب شود گفت: در کنار افزایش امکانات سخت افزاری مرکز صداوسیما انتظار داریم با استفاده از امکانات نرم افزاری عظمت و افتخار گیلانیان که در حوزه‌های مختلف خوش درخشیدند بیشتر نمایش داده شود.

وی انعکاس ظرفیت‌های گیلان در سطح ملی و بین‌المللی را خواستار شد و گفت: ساختمان مرکز صداوسیما گیلان امروز تجهیز شد، اما هنوز نتوانسته ایم در شهر رشت یک فیبر نوری در اختیار این مرکز قرار دهیم که کار را برایشان سخت کرده است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه باید برای تجهیز شهرستان‌های گیلان و مرکز گیلان به فیبر نوری اقدام شود افزود: فرستنده‌هایی که امروز به فرستنده‌های دیجیتال مجهز هستند در بخش‌هایی از نقاط گیلان به ویژه در ارتفاعات، مردم کمی از آن بی‌بهره‌اند که انتظار داریم به این مناطق هم توجه ویژه شود.

وی گفت: بسیاری از نیرو‌هایی که در صداوسیمای مرکز گیلان مشغول به کار هستند به لحاظ استخدامی تعیین تکلیف نشده اند که موجبات نگرانی آنان را فراهم کرده که انتظار داریم با توجه به نگاه مثبت رئیس صداوسیما این مشکل حل بشود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.