حجت الاسلام نجیمی گفت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت با تبیین واقعه تاریخ ساز غدیرخم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امسال ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه امامت و ولایت با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخشی از آن در فضای مجازی و بخشی هم با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری در ۱۱ شهرستان برگزار می شود.

او با بیان اینکه این دهه از عیدقربان آغاز و تا عید سعید غدیرخم (هفتم مرداد) ادامه دارد، افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، بصیرتی و معرفتی با حضور تعدادی از اساتید و کارشناسان از برنامه‌های مهم دهه امامت و ولایت در استان است.

حجت الاسلام  نجیمی با اشاره به وجود کرونا، امور فرهنگی و معرفتی مرتبط خیلی محدود و طبق مقررات و شیوه‌نامه‌های ابلاغی پیگیری می‌شود، ادامه داد: اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و برخی جلسه‌ها و نشست‌های بصیرتی جزء مواردی است که امسال پیش‌بینی شده است.

او اظهار داشت: بیشتر برنامه‌های دهه امامت و ولایت با همکاری اقشار مختلف مردم و از سوی جوانان مؤمن و انقلابی، تشکل‌ها و هیات‌های دینی به نحو مناسب برای تبیین واقعه تاریخ ساز غدیرخم و حرکت در مسیر ارزش‌های الهی و انسانی برگزار می شود.

حجت الاسلام  نجیمی ادامه داد : آذین‌بندی، نورافشانی، چراغانی و زیباسازی کوی و برزن با همکاری متولیان و برگزاری برنامه‌های جشن و سرور در مساجد با رعایت نکات بهداشتی از دیگر مواردی است که با همکاری اقشار مختلف و همت مسئولان برخی تکایا و مساجد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.