شهردار باغبهادران در مورد کلیپ منتشر شده از خانواده‌ای که در مجموعه فرهنگی و تفریحی شهرداری اقدام به رفتاری خلاف شئونات اسلامی کرده بودند، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، روز‌های گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد برخی از افراد در مجموعه فرهنگی تفریحی شهرداری باغبهادران اقدام به رفتاری خلاف شئونات اسلامی کرده اند، موضوعی که اعتراض بسیاری از مردم و حتی مسئولان شهری را به دنبال داشت.

حجت الله امینی شهردار باغبهادران با اشاره به انتشار این کلیپ در فضای مجازی گفت: صرف نظر از اینکه مدیریت این مجموعه فرهنگی، تفریحی سال‌ها است در اختیار بخش خصوصی قرار دارد به خاطر اتفاق صورت گرفته در حوزه مدیریتی خود از مردم عذرخواهی می‌کنم.

او افزود: روز شنبه خانواده‌ای برای استفاده از مجموعه فرهنگی تفریحی وارد ویلای شهرداری شده و علیرغم اینکه برگه قرارداد مربوط به رعایت قوانین داخلی مجموعه تفریحی را تایید کرده، اما با کمال تاسف شاهد حرکت خلاف شئونات از جانب آنان بودیم.

شهردار باغبهادران تاکید کرد: بخش خصوصی که مدیریت این مجموعه فرهنگی و تفریحی را عهده دار است، براساس مفاد صریح موجود قرارداد ملزم به رعایت کامل شئونات اسلامی در این مجموعه بوده و تا پیش از این و در طول سالیان گذشته هیچ موضوعی برخلاف مقررات مشاهده نشده است.

امینی با بیان اینکه بخش خصوصی در این مجموعه فرهنگی، تفریحی تا اطلاع ثانویه و روشن شدن کامل ماجرا از مسئولیت خود معلق شده اند، گفت: مجموعه شهرداری باغبهادران از زیر بار این موضوع پیش آمده شانه خالی نکرده و این حرکت را محکوم می‌کند و از شهروندان فهیم و دلسوز باغبهادران عذرخواهی می‌کند.

شهردار باغبهادران ضمن ابراز ناراحتی از اتفاق پیش آمده و تاکید بر برخورد قاطع با خاطیان چنین اتقافی یادآور شد: ناگفته نماند، کسی که نسبت به تهیه این فیلم اقدام کرده می‌توانست در مرحله اول اقدام به تذکر اولیه می‌کرد و یا حتی مجموعه شهرداری را از این موضوع مطلع می‌کرد تا حداقل ابتدایی‌ترین شرایط امر به معروف و نهی از منکر رعایت می‌شد و شاهد ترویج چنین کلیپی در فضای مجازی نباشیم.

او افزود: صوت منتشر شده در این کلیپ هم مربوط به مجموعه تفریحی شهرداری نبوده و از کنار شخصی که این ویدئو را ضبط کرده صوت در حال پخش شدن است که خوب اگر این شخص به معنای واقعی کلمه هدف نهی از منکر را داشت ابتدا می‌بایست با این موضوع برخورد می‌کرد.

امینی تشریح کرد: با چنین رویکردی نه تنها با آبروی یک خانواده و مدیریت بخش خصوصی بلکه با آبروی یک شهر بازی می‌شود و چنین موارذی زیبنده شهرستان لنجان نیست.

شهردار باغبهادران با بیان اینکه دغدغه و نیز اقدامات فرهنگی شهرداری باغبهادران بر کسی پوشیده نیست، افزود: مجموعه فرهنگی، تفریحی شهرداری باغبهادران سال ها است که میزبان بسیاری از همایش ها، جلسات و نشست‌های فرهنگی را در کارنامه خود دارد و شاهد چنین ادعایی نهاد‌ها و متولیان و دغدغه‌مندان عرصه فرهنگ در استان اصفهان هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
فیلمش باز نمیشه