شهردار زنجان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهر زنجان پارک‌ها و بوستان‌های زنجان تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ملایی‌یگانه شهردار زنجان در جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان زنجان بابیان اینکه در شهر‌هایی که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، از پارک‌ها و بوستان‌ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می‌توان استفاده کرد، گفت: از امروز با توجه به وضعیت قرمز شهر زنجان مجددا طرح تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها زنجان اجرایی می‌شود.

او بااشاره به موضوع فرهنگ‌سازی در زمینه مبارزه با کرونا، افزود: در همین راستا با بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغات محیطی، بنر‌های مختلفی در شهر زنجان و در راستای اطلاع‌رسانی در حوزه مبارزه با کرونا و همچنین جلوگیری از شیوع پیک پنجم نصب شده است.

شهردار زنجان بابیان اینکه ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کماکان ادامه دارد، گفت: نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز در زمینه حمل و نقل عمومی در جریان است.

سرهنگ قدیمی معاون عملیات فرمانده انتظامی زنجان نیز در ادامه این جلسه به تداوم اجرای محدودیت‌های شبانه در مرکز استان زنجان و همچنین شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: تردد‌های بین‌شهری و بین‌استانی نیز از طریق پایش تصویری و سیستم‌هایی که در دسترس است، انجام می‌شود.

او با اشاره به تجمع مردم در پارک‌ها، ادامه داد: تجمعات نقش موثری در شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار‌ها دارد لذا در زمینه کنترل این موضوع باید اهتمام بیشتری وجود داشته باشد.

سرهنگ قدیمی با یادآوری اینکه از صدا و سیما درخواست داریم که در حوزه اطلاع‌رسانی محدودیت‌ها اهتمام ویژه داشته باشد، گفت: در حال حاضر اعمال قانون در زمینه محدودیت‌ها انجام می‌شود که با توجه به تغییر رنگ زنجان، از امروز این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
با سلام
پارکهای ابهر باز است با تمام ظرفیت پذیرای مردم