در حالی که دیروز آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌داد ۴۶۱ بیمار جدید و ۱۰ فوتی کرونایی به ثبت رسیده امروز این آمار از شناسایی ۱۶۷ بیمار و فوت ۲ نفر خبر می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مقایسه آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد که از سه‌شنبه تا چهارشنبه ۴۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شده‌ و ۱۰ نفر هم بر اثر این بیماری جان باخته‌اند در حالی که گزارش امروز حاکی است در ۲۴ ساعت گذشته یعنی از چهارشنبه تا پنجشنبه  ۱۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و ۲ نفر هم فوت شده‌اند.

البته آمار بستری‌ها همچنان بالا و بیش از ۵۰۰ نفر است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر نیز گفت: در شبانه روز گذشته، ۹۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۵۲ نفر به کرونا قطعی است.

دکتر سعید کشمیری، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان کنونی ۵۰۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۶ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۱۳ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او با اشاره به ثبت ۲ مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به کرونا، قربانیان جدید این ویروس را مردی ۷۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت، قلبی و کلیوی و زنی ۴۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۸۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۸ نفر به کرونا مبتلا بودند.

به گفته او، از ابتدای همه‌گیری کرونا تا کنون ۶۱ هزار و ۶۳۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده و هزار و ۳۶۴ نفر هم جانشان را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.