۲ وزنه بردار ملی پوش کشورمان روز‌های ۱۲ و ۱۳ مرداد در المپیک توکیو به روی تخته می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات وزنه برداری المپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه آغاز می‌شود. تیم ملی وزنه برداری کشورمان در این دوره از رقابت‌ها ۲ نماینده دارد. علی هاشمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و علی داودی در دسته فوق سنگین ۲ ملی پوش وزنه برداری کشورمان هستند که روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه باید به روی تخته بروند.

رکورد ورودی وزنه برداران برای شرکت در مسابقات المپیک توکیو امروز اعلام شد.


بیشتر بخوانید


دسته ۱۰۹ کیلوگرم

در این دسته که علی هاشمی در آن قرار دارد ۹ وزنه بردار حضور دارند. اکبر ژورائف از ازبکستان با ۴۳۰ کیلوگرم بیتشرین رکورد ورودی را به خود اختصاص داده است. بعد از او سیمون مارتیروسیان ارمنستانی با ۴۳۰ کیلوگرم و نماینده ژاپن هم با ۴۱۵ کیلوگرم به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. همچنین رکورد ورودی هاشمی هم در بازی‌های المپیک ۴۱۲ کیلوگرم است.

دسته فوق سنگین

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم که علی داودی وزنه بردار جوان کشورمان در آن حضور دارد ۸ وزنه بردار قرار دارند که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. لاشا تالاخادزه گرجستانی با رکورد ورودی ۴۶۰ کیلوگرم در این وزن است و علی داودی نماینده کشورمان هم با ۴۴۲ کیلوگرم بعد از تالاخادزه بیشترین رکورد ورودی را به خود اختصاص داده است.

برنامه رقابت‌های تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مسابقات المیپک توکیو به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۲ مرداد ماه/ دسته ۱۰۹ کیلوگرم

علی هاشمی، ساعت ۱۵:۲۰ به وقت تهران

چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه/ دسته فوق سنگین

علی داودی، ساعت ۱۳:۲۰ به وقت تهران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار