پیام‌های رسیده در تاریخ یکم مرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.


عدم اجرای تعهد خودرو سازی کرمان موتور
متاسفانه کرمان موتور به شدت بد قولی کرده و هیچ گونه از تعهداتش را سر موقع تحویل نداده و جریمه دیر کرد هم نمی‌دهد به طور مثال بهمن ۹۹ فروش فوری جک جی۴ با تحویل ۴۵ روزه رو شروع کرد بعدش هم تحویل مرداد ماه به صورت چکی در صورتی که هنوز تحویل ۴۵ روزه‌ها رو تحویل مشتری نداده تحویل مرداد هم هنوز بلاتکلیف است شروع به فروش تحویل آذر و دی کرده همین موضوع در مورد دیگر محصولاتش هم صدق می‌کند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


تاخیر کرمان موتور
۶ماه است برای جک اس تری پول واریز کردم هنوز تحویل ندادند و معلوم نیست چه زمانی تحویل دهند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


واکسن کرونا
یک هفته پیش واکسن کرونا چینی زدم اولا درمحل زدن واکسن نه تست اکسیژن خون گرفته شد ونه تب سنج دراین یک هفته داغون شدم شب‌ها بدن درد و بی حالی ومشکل دفع ادرار هم پیدا کردم امکان داشته ودارد که من کرونا داشتم وهنوز علایم مشخص نبوده مرکز باید مطمئن شود که طرف سالم است وبعدواکسن بزنند. خواهش می‌کنم در این مورد گزارشی تهیه کنید.


آب شرب منطقه برزاوند
با سلام، روستای نیسیان از منطقه برزاوند شهرستان اردستان چند سالی است که دارای سیستم لوله کشی آب بوده، ولی قابل مصرف شرب خانواده نمی‌باشد واز آب تانکر سیار که در روستا مستقر است استفاده شده و در اواخر سال قبل درمورد آبرسانی تصفیه شده شبکه استانی اقداماتی به عمل آمده است، لطفا دراین زمینه رسیدگی و پیگیری شود تا خانواده‌ها از آب شرب سالم بهره‌مند شوند باتشکر

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام ، لطفا سامانه پیامکی درخصوص مشکلات مخاطبان همباشگاه خبرنگاران هم درسایت درج شود باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
با سلام وتشکر ازباشگاه خبرنگاران د ر مورد گزارش مخاطبان ورسیدگی دراین زمینه انشالله به نتیجه برسد.
آخرین اخبار