معاون پارلمانی وزیر ورزش گفت:اگر زمینه حضور تیم فوتبال انار در لیگ‌های کشوری فراهم شود، وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال رایزنی لازم را انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور  تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان وجمعی از مسئولین شهرستان انار ازتعدادی فضاها و امکانات ورزشی شهرستان بازدید شد.

در این بازدید تقی زاده معاون وزیر ورزش گفت: بالغ بر ۷هزار خانه ورزش روستایی و ۲۵۰۰ زمین چمن فوتبال در سطح کشور راه اندازی شده است.
او درخصوص بازدید از اماکن ورزشی انار نیز افزود: پارک بانوان شهر انار در نوع خود بی نظیر است که جای بسی تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریتی شهرستان و شهرداری انار برای راه اندازی این مکان دارد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش، هدف از حضور در شهرستان انار را پیگیری تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی بالای ۷۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت عنوان کرد و بیان داشت:ما پیگیری لازم جهت اختصاص بودجه و تکمیل پروژه‌هایی را که شخص وزیر در شهرستان قول داده اند انجام می شود ،همچنین پروژه‌های استانی را نیز با حضور استاندار محترم مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

 تقی زاده با اشاره به بازدید از استادیوم شهید سلیمانی انار گفت: با توجه به قول وزیر محترم رفع مشکل سکو‌ها، تامین آب چمن، تامین نورافکن و فنس چمن این مجموعه در دستور کار خواهد بود.

او تصریح کرد:  در صورت اختصاص فضا توسط شهرداری انار، وزارت ورزش آمادگی آن را خواهد داشت تا مجموعه‌ای را با عنوان باغ جوان با مرکزیت استان در انار راه اندازی کندکه کلیه مسائل مربوط به امور جوانان در این باغ انجام شود.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: وزیر ورزش ، جونان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار