امام جمعه شهداد:

همسویی سه قوه برکات زیادی برای نظام دارد

امام جمعه شهداد گفت: برای اولین بارسه قوه مقننه، مجریه وقضائیه همراستا شدند که امیدواریم برکات زیادی برای نظام داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین الله وردی امام جمعه شهداد در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهداد گفت:برای اولین بار سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه با هم همراه و یکدست شدند و امیدواریم این همدلی موجب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

او در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به واقعه غدیر گفت: حضرت امیر المومنین علیه السلام به وجود آورنده غدیر است و مسئله غدیر یک مسئله تاریخی مهم است که باید عید غدیرخم گرامی داشته شود.

امام جمعه شهداد در بخش دیگری از سخنانش حضور پرشور و شعور مردم را در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا ارزشمند خواند و گفت: انتخابات اخیر دشمنان را عصبانی و نا امید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین الله وردی همچنین افزود: همین امر باعث شد که رسانه‌های غربی و استکبار وادار شوند در رسانه هایشان نسبت به مردم و ملت شریف ایران بی ادبی و توهین کنند.

امام جمعه شهداد تصریح کرد :انسان موجودی مرکب است که دارای دیدگاه‌های فراوانی است و ورای طبیعت همه چیز را می‌بیند و به همین جهت اشرف مخلوقات لقب گرفته است. 

او با اشاره به گفتمان مقاومت در دنیا افزود: آمریکا هنوز دست از شرارت بر نداشته و همچنان شرارت‌های خود را علیه مقاومت و مسلمانان جهان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، قوه مجریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار