مسئول ستاد عید قربان لامرد از توزیع بیش از ۱۱ تن گوشت گوسفند قربانی در بین مستمندان، فقرا و مددجویان شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمدجواد اسدی مسئول ستاد عید قربان لامرد اظهار کرد: به همت ستاد عید قربان شهرستان که متشکل از دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی، بسیج حوزه شهری، کمیته امداد، بهزیستی، مؤسسات خیریه، اتاق اصناف، بازاریان، شهرداری، کانون خادمیاران و گروه‌های جهادی است، در روز عید سعید قربان مجموعاً بیش از ۱۱ تن گوشت قربانی میان مستمندان، فقرا، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و عموم نیازمندان توزیع شد.

او افزود: حدود ده هزار و چهارصد کیلوگرم گوشت قربانی توسط مؤمنان بخش اشکنان و حدود هزار کیلوگرم با هماهنگی ستاد عید قربان در شهر لامرد تهیه و توزیع شده است.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به اینکه این مقدار قربانی با هماهنگی و نظارت ستاد عید قربان شهرستان صورت گرفته است، افزود: علاوه بر این مقدار، این امر خیر به صورت گسترده و پراکنده نیز توسط مؤمنین و عموم مردم در روز عید قربان، در سطح شهرستان صورت گرفته است.

مسئول ستاد عید قربان لامرد، این رویداد مهم را نشانه‌ای از اراده مستحکم مردم در راستای کمک‌های مؤمنانه و حس هم نوع دوستی مردم نیک‌اندیش این شهرستان در روز عید قربان دانست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار