رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان مرکزی گفت: تفرش دستگاه اکسیژن ساز ندارد.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان مرکزی در سفر به شهرستان تفرش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: یکی از معضلات اصلی در دوران کرونا در این شهرستان نبود دستگاه اکسیژن ساز است وامیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر دستگاه اکسیژن ساز تهیه کنیم.

جمالیان افزود: ان شاء الله این هفته دستگاه اکسیژن ساز وارد شهرستان تفرش می‌شود و تا آخر ماه  آینده نصب و به  بهره برداری می‌رسد.

او اضافه کرد: هزینه خرید دستگاه اکسیژن ساز ۳۰۰ میلیون تومان و هزینه آماده سازی دستگاه ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است  که قسمتی را خیرین و قسمتی را خود دانشگاه پرداخت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان مرکزی با اشاره به اینکه با توجه به این که ملکیت دستگاه برای دانشگاه هست ما هزینه‌ای پرداخت نکردیم بیان کرد: با راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز یکی از معضلات دوران کرونا در تفرش که کپسول اکسیژن است حل خواهد شد.

او ادامه داد: مشکل دیگری که ما در سه منطقه تفرش، آشتیان و فراهان داریم نداشتن دستگاه تشخیصی رادیولوژی هست که امیدواریم با پیگیری و حمایت آقای بیاتی نماینده آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی و آمادگی دانشگاه بتوانیم دستگاه سی تی اسکن، ماموگرافی و دستگاه‌های پیشرفته تشخیصی و همچنین امکانات خوبی برای این مناطق فراهم کنیم.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان مرکزی و بیاتی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان از امکانات بهداشتی این ۳ شهرستان بازدید شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.