رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از انجام بیش از ۶۲ هزار فقره بازرسی از واحد‌های صنفی از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بابابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از اول سال جاری تاکنون ۶۲ هزار و ۲۱۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی در این استان انجام گرفته است.

بابایی افزود: در این بازرسی‌ها ۲ هزار و ۷۹۵ فقره پرونده تخلف صنفی برای واحد‌های مستقر در آذربایجان غربی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: برای این پرونده‌ها ۵۱۱ میلیارد و ۵۵۴ میلیون پرونده تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع دارای صلاحیت ارسال شده است.

وی ادامه داد: در این مدت، یک هزار و ۴۲۳ مورد شکایت و گزارش مردمی به ستاد خبری سازمان واصل شد که ۵۷۵ مورد متخلف و ۶۴۰ مورد غیر متخلف شناخته شدند و نتیجه رسیدگی به صورت کتبی به شاکیان اعلام شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: در این مدت بیشترین بازرسی‌ها مربوط به حوزه گوشت مرغ و مرغداری‌ها بوده که با ۱۲ هزار و ۵۱۲ مورد بازرسی و ۲۸۱ پرونده تخلف به ارزش ۲۲۷ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: بازرسی‌ها همچنان در این حوزه از کشتارگاه‌ها تا مرحله توزیع ادامه دارد.

بابایی از هم استانی‌ها خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از سوی واحد‌های صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با مراجعه حضوری با بازرسان سازمان در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.