معاون عمرانی استاندار یزد از راه اندازی بانک بار‌های فولادی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  یزد گفت: به منظور بررسی مشکلات برخی از رانندگان درباره رعایت نکردن نوبت و پرداخت نکردن کرایه حمل، برای ساماندهی بار‌های فولادی در استان مقرر شد سامانه درخواست بار از مبدا یا بانک بار‌های فولادی استان به زودی راه اندازی شود.

او افزود: به این ترتیب مقرر شد از مردادماه تمام شرکت‌های تولیدی فولاد و شمش در استان نسبت به ارائه حمل بار خود در سامانه بانک بار‌های فولادی استان اقدام کنند.

صادقیان ادامه داد: در شهرستان اردکان نیز مقرر شد بار‌های فولادی فقط از طریق کنسرسیوم شرکت‌های حمل و نقلی بارگیری و حمل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ادامه داد: این سامانه به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و برای  پایش آن اقدام و تصمیمات لازم در خصوص سراسری شدن این سامانه انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به بررسی مجوز شرکت‌هایی که هیچ گونه فعالیت حمل و نقلی به غیر بار‌های تجمیع ندارند اقدام کرده و در صورت نداشتن  فعالیت نسبت به سلب امتیاز این شرکت‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار