اخبار نتایج و حاشیه‌ های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از مسابقات المپیک توکیو از صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. مسابقاتی که روز درخشانی را برای کاروان کشورمان به ارمغان آورد.

در ادامه به نتایج نماینده‌های کشورمان در روز دوم رقابت‌های المپیک توکیو اشاره خواهیم کرد.

۱. آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده نمایندگان کشورمان در مسابقات رشته تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر به مصاف رقبای خود رفتند که در نهایت کرم زاده با ۶۲۴.۹ امتیاز در رده بیست و سوم قرار گرفت و صادقیان با ۶۲۲.۶ در رتبه سی‌ام ایستاد و در نهایت این ۲ ورزشکار به کار خود در رقابت‌های المپیک توکیو پایان دادند.

۲. علی پاکدامن، شمشیر باز اسلحه سابر کشورمان با برتری مقابل حریفان مجارستانی و آلمانی به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های المپیک صعود کرد.

مجتبی عابدینی و محمد رهبری نیز با برتری مقابل حریفان خود به مرحله یک شانزدهم نهایی رقبات‌های اسلحه سابر رشته تیر اندازی صعود کردند. 

۳. آرمین هادی پور تکواندو کار ۲۶ ساله کشورمان با پیروزی مقابل حریف کلمبیایی خود به مرجله یک چهارم نهایی رقابت‌های تکواندو در وزن -۵۸ کیلو گرم المپیک توکیو صعود کرد.

۴. جواد فروغی نماینده کشورمان در بخش تیراندازی بخش تپانچه ۱۰ متر آقایان با عملکردی عالی توانست در رتبه ۵ رده بندی کل این رقابت‌ها قرار گیرد و به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

۵. سعید صفر زاده دوچرخه سوار کشورمان در مسابقات استقامت جاده در بخش مردان به کار خود در این رقابت طولانی ادامه می‌دهد و همچنان در جدول این مسابقات حضور دارد.

ساعت ۱۰:۴۵: مجتبی عابدینی و محمد رهبری با شکست مقابل حریفان مجارستانی و ایتالیایی از صعود به جمع هشت نفر برتر رقابت‌های المپیک باز ماندند.

ساعت ۱۱: سعید صفرزاده، دوچرخه‌سوار ایران در ماده استقامت جاده به مساقت ۲۳۴ کیلومتر موفق نشد رقابتش را به پایان برساند.

ساعت ۱۱:۲۹: جواد فروغی، ملی پوش تیراندازی توانست در ماده ۱۰ متر تپانچه نخستین مدال کاروان ایران و نخستین مدال کشورمان در این رشته را کسب کند

 آرمین هادی پور با شکست مقابل حریف آرژانتینی خود از رقابت‌های المپیک حذف شد.

علی پاکدامن، باشکست مقابل ژیگلاگی از صعود به جمع چهار نفر پایانی رقابت‌های شمشیر بازی در المپیک توکیو باز ماند.

این شمشیر باز مجارستانی قبل از پاکدامن مجتبی عابدینی دیگر شمشیر باز ایرانی را نیز از رقابت‌های شمشیربازی حذف کرده بود.

ساعت۱۲:۴۵: نیما عالیمان ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مرحله مقدماتی المپیک توکیو با نتیجه ۴ بر یک مقابل پائول درینکال از انگلیس شکست خورد تا خداحافظی زودهنگامی با مسابقات داشته باشد.

دانیال شه بخش ملی پوش تیم بوکس، با پیروزی ۵ بر صفر مقابل رقیب مراکشی خود به مرحله بعد رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه پیدا کرد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در المپیک توکیو با نتیجه ۳ بر ۲ لهستان را شکست داد.

حواشی روز دوم المپیک:

" جیل بایدن" بانوی اول ایالت متحده آمریکا در کاروان المپیکی این کشور حضور پیدا کرد.

۲. فتحی نورین، جودوکار الجزایری از مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو به منظور روبه رو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی، فدراسیون جهانی جودو با تشکیل کمیته تحقیق فوری این ورزشکار و مربی او را موقتا از حضور در تمام مسابقات محروم کرد و پرونده را برای تحقیقات بیشتر و صدور رای نهایی به کمیته انضباطی این فدراسیون ارجاع داد.

جودوکار الجزایری

۳. تست کرونای ۱۷ نفر دیگر از جمله یک ورزشکار در بازی‌های المپیک توکیو مثبت شد. براین اساس شمار مبتلایان به ویروس کرونا مرتبط با بازی‌ها به ۱۲۳ نفر رسید. براساس اعلام کمیته برگزاری بازی ها، از این تعداد ۱۴ نفر پیمانکار، ۲ نفر مقام رسمی که یکی از آن‌ها در دهکده ورزشکاران اقامت داشته و یک ورزشکار کرونایی شده‌اند.

۴. نخستین مدال المپیک توکیو در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر زنان توزیع شد که چین توانست نخستین مدال طلا را به نام خود ثبت کند.

مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر زنان صبح امروز برگزار شد که نمایندگان چین، روسیه و سوئیس عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

جواد فروغی ملی‌پوش تپانچه کشورمان که امروز موفق شد مدال طلای این رشته را در المپیک برای ایران به دست بیاورد؛ تست دوپینگ داد.

دنی سبایوس و اسکار مینگوئزا بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا به دلیل مصدومیت در ادامه مرحله گروهی المپیک غایب خواهند بود. آخرین اخبار حاکی از این است که مینگوئزا از ناحیه ران آسیب دیده است و تورم مچ پای سبایوس نیز هنوز بعد از ۲۴ ساعت کاهش پیدا نکرده است.


بیشتر بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله سلطانی.کریم
۱۹:۱۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
تو اینروزها که خبرای بد و استرس زا از هرطرف به گوشمون میرسه و دورمون رو احاطه کردن.دیدن و شنیدن گرفتن مدال طلای المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی از توسط قهرمان ملی اقای فروغی حالمون رو خوب کرد که باهزاران هزینه و سفر اینجور از ته دل خوشحال نمیشدیم.تبریک به جناب فروغی و خانواده محترم ایشان و جامعه ورزش خصوصا تیراندازی...دست شما درد نکته...برای همه زحمات شما ممنونیم.و قدردان شما هستیم و خواهیم بود...دوستدار و حامی ورزشکاران عزیز خصوصا المپیکیهای عزیز...روح الله سلطانی .کریم از روستای لرگان کجور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
شکایت رسمی به المپیک ارسال کنید بازی آقای نیما عالمیان باید تکرار شود چون فیلم نشان دهنده مشکل در آنجا است.
برای داوران تابلو است که بازی نیما عالمیان باید تکرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام
بازی نیما عالمیان باید تکرار شود. به فیلم بازی دقت کنید آقای نیما عالمیان از چیزی ناراحت شده. لطفاً شکایت رسمی به المپیک ارسال کنید. چیزی آنجا مانع بازی هست. بازی آقای نیما عالمیان توسط داوران بررسی شد و مشکل جدی آنجا وجود دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
ایول بچه های ایران
آخرین اخبار