خاموشی دوباره به سراغ کرمانشاهیان می آید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هفته سختی از نظر مصرف برق پیش رو داریم، از مشترکین خواست در این هفته حتما صرفه‌جویی داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به پیش‌بینی گرم شدن هوا در هفته جاری، گفت : با افزایش گرما مصرف برق هم بالا خواهد رفت و این هفته از نظر مصرف برق هفته سختی است.

او گفت : چنانچه مشترکین همراهی نداشته باشند، این هفته احتمال برگشت خاموشی‌ها وجود دارد.

مرآتی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته با همکاری مشترکین و مدیریتی که از سوی شرکت توزیع برق صورت گرفت خاموشی بخش خانگی نداشتیم، افزود: تا پایان فصل گرما و خصوصا در هفته پیش رو هر زمان که گرمای شدید را داشته باشیم، احتمال خاموشی هست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مشترکین خواست در این هفته برای جلوگیری از بروز خاموشی‌ها حتما در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند.

او با اشاره به اینکه خاموشی‌ها بر اساس سهمیه‌ای است که برای استان در نظر گرفته می‌شود، افزود: این سهمیه به صورت روزانه تعیین شده و هر روز متغیر است.

مرآتی با اشاره به راهکار‌های مدیریت مصرف برق، از سهم قابل توجه وسایل سرمایشی در مصرف برق یاد کرد و ادامه داد: تقاضا داریم دمای کولر‌های گازی روی ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شود.

او با بیان اینکه پیک مصرف عمدتا در ساعات ۱۲ تا ۱۹ است، گفت: در این ساعات باید از روشن کردن وسایل برقی پرمصرف خودداری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درباره تاثیر تغییر ساعت کاری ادارات و تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در مصرف برق ادامه داد: تاثیر این کار نزدیک به ۲۰ مگاوات بوده که در برابر میزان مصرف استان چندان قابل توجه نیست.

این مسئول افزود: از سوی دیگر مشکل اصلی پیک در ساعت ۱۲ تا ۱۹ است که سهم بسیار کمی از این بازه زمانی در ساعت کاری ادارات است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
لطفا ملت خودتون به خودتون کمک کنید
صرفه جویی کنید
کلا با کرونا وصع دینا بهم ریخته و
فقط مختص کشور خاصی نیست