فرماندار کرمانشاه گفت : از اهالی روستا‌ها درخواست دارم در صورت مشاهده آبیاری باغات با آب شرب سریعا به فرمانداری کرمانشاه و شرکت آب و فاضلاب گزارش کنند و آدرس را اطلاع دهند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : در برخی از روستا‌ها و مسیر انتقال آب به شهر کرمانشاه مشاهده می‌شود از آب شرب برای آبیاری باغات و اراضی کشاورزی استفاده می‌کنند، از اهالی روستا‌ها درخواست دارم در صورت مشاهده، این موارد را سریعا به فرمانداری کرمانشاه و شرکت آب و فاضلاب گزارش کنند و آدرس را اطلاع دهند.

او گفت : با توجه به حمایت‌های استاندار کرمانشاه، دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در کوتاه‌ترین زمان با این افراد خاطی برخورد خواهیم کرد چرا که تامین آب شرب شهروندان یک ضرورت است.

رنجبر افزود: جلسات خوبی با حضور استاندار و معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تشکیل شده است و همکاران شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای پیگیر هستند، در روز‌های آتی بخشی از آب سد گاوشان به منابع تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شود که امیدواریم به موقع بتوانیم این مقدار آب را تزریق کنیم، ولی تا آن زمان به همکاری بیشتر مردم نیاز داریم.

او افزود: باید در این راستا امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا از مصرف موارد غیرضروری جلوگیری شود تا بتوانیم آب شرب محلاتی که با مشکل مواجه هستند را به یاری خدا تامین نماییم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.