کارشناس ورزشی گفت: تیم والیبال کشورمان در این دوره از مسابقات المپیک و در برابر لهستان، دست و پا بسته نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان بعد از ظهر امروز به مصاف رقیب دیرینه خود لهستان خواهد رفت. آخرین بازی این دو تیم به مسابقات لیگ جهانی والیبال که چندی پیش برگزار شد، باز می‌گردد. ایران در آن مسابقه سه بر صفر مغلوب لهستان شد. 

علی شاکری کارشناس ورزشی، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم والیبال کشورمان در اولین رقابتش در المپیک توکیو گفت: لهستان در این مسابقات از تمامی قوا و توان خود بهره می برد. آنها یک بازیکن جدید به نام لئون دارند که خیلی به امتیازآوری او امیدوارند.

او افزود: من معتقدم تیم والیبال کشورمان در این دوره از مسابقات المپیک و در برابر لهستان دست و پا بسته نخواهد بود. یکی از مربیان لهستان در مصاحبه ای گفته که ایران همواره ما را به چالش می اندازد و مطمئناً رقیب سختی برای ما در المپیک خواهد بود. 

شاکری گفت: آرمان تیم ملی والیبال ما رسیدن به جمع چهار تیم برتر المپیک است. امروز زمان مناسبی برای تحقق این آرزوست. بچه های ما توانایی و تجربه بالایی در این سال ها به دست آورده اند و آلکنو هم با توجه به مسابقات لیگ جهانی والیبال، به شناخت خوبی از اعضای تیم ما رسیده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار