بانوی ریگانی در طرح مهرواره همدلی، برگزیده کشور شد

زهرا حسینی زاده با درخشش در طرح مهرواره همدلی استان کرمان به مرحله کشوری راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مصطفی اژدری مسئول طرح مهرواره همدلی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از معرفی زهرا حسینی زاده بانوی ریگانی در طرح مهرواره همدل در استان کرمان به مرحله کشوری خبر داد.

او افزود: ۱۴ برگزیده به مرحله کشوری در طرح مهرواره همدل معرفی شدند که زهرا حسینی زاده از ریگانِ کرمان از برگزیدگان کشوری شمرده می‌شود.

حجت الاسلام اژدری با بیان این که زهرا حسینی زاده دارای چهار فرزند و نان آور خانه است، بیان داشت: تنها درآمد زهرا حسینی زاده از کارگاه کوچک خیاطی در منزل است.

او با بیان اینکه خدمت به محرومان و جهادی کار کردن از خصوصیات این بانو محسوب می‌شود، گفت: ساخت مسکن برای خانواده ها، ساخت یک باب منزل مسکونی برای زن سرپرست خانوار، ساخت ۸ باب حمام و سرویس بهداشتی، آموزش خیاطی به بانوان و هدیه ۵ چرخ خیاطی، تامین جهزیه کامل به نوعروسان، حل مشکل آموزشی دانش آموزان نیازمند و خرید ۲۰ تبلت، جمع آوری و هزینه بیش از یک میلیارد کمک‌های مردمی و اشتغال زایی برای ۶ خانواده با پرورش جوجه و گوسفند از اقدامات انجام شده زهرا حسینی زاده در ریگان کرمان شمرده می‌شود.

حجت الاسلام اژدری افزود: این بانوی ریگانی هر روز از صبح تا عصر فی سبیل الله و جهادی به امورات شبکه جهادی و امور نیازمندان رسیدگی می‌کند.

مسئول طرح مهرواره همدل استان کرمان با اشاره به اینکه وی نزدیک به ۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده است، تصریح کرد: از مهر پارسال تا کنون قریب به مبلغ ۳ میلیارد تومان از طریق خیران و شبکه‌ای که ایجاد کرده به نیازمندان محلات از طریق امام جماعت محله‌ها و روستا‌ها کمک کرده است.

او گفت: آرای مردمی مهرواره همدلی در سطح کشوری آغاز شده و مردم می‌توانند برای رای دادن به زهراحسینی زاده عدد ۱۶ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
عالی.خبرتون عالی
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۸:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام اگر میشود این طرح مستند شود یا فیلم که بیشتر با این بانو بزرگوار آشنا شویم تا درسی برای ما باشد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
واقعا طرح خوبی بود..بهترین کار سازمان تبلیغات بود
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۷:۰۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام به امید پیروزی و این که باید ما مردم کرمان بهش رای بدهیم..خواهشا این کار را مستند کنید
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۷:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام..تشکر از اطلاع رسانی و این که خدا کنه برنده شود...ولی اگر این کار تبدیل به فیلم می شد و برای ما پخش می کردید اثرش بیشتر می شد..خواهشا مصاحبه ای با این فرد داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۶:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام ..انشا الله اول شود
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
خدا پشت و پناهش

خدا آجرش دهد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام ان شا الله موفق شود
آخرین اخبار