مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر ۱۵۵ هزار و ۹۶۵ دانش آموز این استان تا کنون در سامانه همگام نام‌نویسی کردند تا از برنامه‌های پایگاه‌های تابستانی طرح اوقات فراغت بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای انجام فعالیت‌های تابستانی در سیستان و بلوچستان ۴۳۵ پایگاه تعریف شده بود که با توجه به استقبال دانش آموزان تاکنون ۸۵۸ پایگاه از استان در سامانه همگام به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: بنا بر اعلام دبیرخانه کشوری فعالیت‌های تابستانی ۱۴۰۰، سیستان و بلوچستان در تمام شاخص‌های غنی سازی اوقات فراغت نسبت به میانگین کشوری رشد قابل توجهی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌های وسیعی تدارک دیده شده به طوریکه علاوه‌بر پایگاه هدف گذاری در شبکه شاد زیرساخت‌های لازم در این باره ایجاد شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست کشوری در جشنواره تجارب برتر تربیتی توسط یکی از مشاوران شهرستان نیمروز گفت: کسب این رتبه برای جامعه فرهنگیان استان بسیار ارزشمند است.

رخشانی اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس سیستان و بلوچستان را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی دانست و گفت: این طرح در ۲ هزار و هفت مدرسه استان اجرا می‌شود و ۱۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار