تیم‌ ملی والیبال برزیل در اولین بازی خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال المپیک توکیو درحالی با بازی ایتالیا و کانادا آغاز شد که تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در یک رالی ۵ سته و حساس، به نخستین پیروزی خود برسد و کانادا را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد.

هرچند که ایتالیا شروع بدی داشت و در دو ست متوالی با امتیاز‌های (۲۶-۲۸) و (۱۸-۲۵) گوی و میدان را به حریف واگذار کرد، اما با کامبکی به موقع از ست سوم به بازی برگشت و موفق شد با کسب امتیاز‌های (۲۵-۲۱)، (۲۵-۱۸) و (۱۵-۱۱)، نتیجه را به سود خود تمام کند.

در این بازی تیم ایتالیا در مجموع ۱۰۹ پوئن شامل ۶۴ امتیاز حمله، ۱۰ امتیاز دفاع، ۷ امتیاز سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم کانادا هم ۱۰۳ پوئن شامل ۶۴ امتیاز حمله، ۵ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۳۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایتالیا کسب کرد.

آلساندرو میکله‌تو بازیکن تیم ایتالیا با کسب ۲۴ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و نیکلاس هوگ هم با کسب ۱۸ پوئن، بیشترین امتیاز را برای تیم کانادا به دست آورد.

در دومین بازی امروز، برزیل با نتیجه قاطع ۳ بر صفر و با ثبت امتیاز‌های (۲۵-۲۲)، (۲۵-۲۰) و (۲۵-۱۵) مقابل تونس به پیروزی رسید.

تیم برزیل در مجموع ۷۵ پوئن شامل ۴۷ امتیاز حمله، ۵ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۱۹ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم تونس هم ۵۷ پوئن شامل ۲۸ امتیاز حمله، ۸ امتیاز دفاع، ۱ امتیاز سرویس و ۲۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان برزیل کسب کرد.

والاس دسوزا ملی‌پوش سرشناس برزیل و وسیم بن‌تارا بازیکن تونس با کسب ۱۳ پوئن، امتیازآورترین بازیکنان تیمشان بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار