پرش یک جوان با اسکیت بورد از بلندترین پل جهان+ فیلم

یک فرانسوی در اقدامی خطرناک و هیجان انگیز با استفاده از یک اسکیت بورد از بالای بلندترین پل جهان پرید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل، الیاس، جوان فرانسوی که به دنبال هیجان بود با استفاده از اسکیت بورد از بالای پل Millau در فرانسه، که بلندترین پل جهان است، پرید و دوستان جوان ایتالیایی فرانسوی او این لحظه را در یک ویدئو مستند کردند.

دوست او در اینستاگرام نوشت: واقعاً وحشتناک بود، اما او موفق شد و در این کلیپ می‌توان این فرد را دید که در حال صحبت با دوست خود بوده و دوستش اسکیت بورد خود را در کنار پل آماده می‌کند.

در حالی که فیلمبردار می‌گوید: برویم! الیاس تعادل خود را روی تخته شروع می‌کند و خود را برای سواری آماده می‌کند که فقط یک ثانیه قبل از پریدن از روی پل طول می‌کشد.


بیشتر بخوانید


این ماجراجویی خطرناک کمتر از یک ماه پس از پریدن الیاس از بالای پل با استفاده از طناب و همراهی یکی از دوستانش رخ می‌دهد و توضیح می‌دهد که بادی جامپینگ در زمان بسته شدن اپیدمی ناشی از ویروس کرونا به یک سرگرمی مورد علاقه او و دوستانش تبدیل شده است.

پل میلاو که از سوی مهندس فرانسوی مایکل ورولوگو و مهندس انگلیسی سر نورمن فاستر طراحی شده، طولانی‌ترین پل در جهان است و از دره رود ترن در نزدیکی شهر میلا عبور می‌کند. این پل بخشی از بزرگراه A۷۵ به A۷۱ بین پاریس و مونپلیه است.

ساخت این پل تقریباً ۳۱۰ میلیون یورو هزینه شده است و در سال ۲۰۰۴ رسماً برای تجارت افتتاح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۷:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
عجب سرگرمی خطرناکی
دل ادم از نگاه کردنش به لرزه در میاد چه بخواهی که بپری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
دیوانه