جواد فروغی جوان شایسته دهلرانی در رشته تیراندازی با تپانچه قهرمان المپیک توکیو شد.

 مادر جواد فروغی قهرمان مدال طلای رشته تیراندازی با تپانچه در المپیک توکیو ۲۰۲۰ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: فرزندم متعلق به همه ایران است و این مدال طلا را به تمام کسانی که زحمت کشیدند تا جواد در این جایگاه قرار بگیرد و به مردم ایران تقدیم می‌کنیم.

او که با وجود کهولت سن از دقایق اولیه صبح امروز همزمان با آغاز مسابقات پای گیرنده تلویزیون نشسته بود گفت: هر بار که پسرم تفنگ به دست می‌گرفت و می‌خواست شلیک بکند از بس دعا می‌کردم و اشک می‌ریختم نمی‌توانستم لحظه شلیک کردن او را ببینم.

مادر قهرمان المپیک از تلاش‌های شبانه روزی فرزندش در رسیدن به موفقیت گفت و افزود: از زمانی که فهمیدم جواد به این رشته علاقه دارد او را تشویق کردم که ادامه بدهد.

مادر که این موفقیت‌ها را نتیجه ایمان و پشتکار فرزندش می داند ،گفت: جوانان نباید از مشکلات بترسند و باید جواد را الگوی خود قرار بدهند او که با تمام‌ مشکلات زندگی جنگید امروز توانست دل من و دل تمام‌ مردم ایران و رهبر عزیزمان را شاد کند.

عده‌ای از دوستان فروغی نیز همزمان با اعلام قهرمانی او در منزل پدری اش در دهلران حاضر شدند و به مادرش تبریک‌گفتند.

جواد فروغی ۴۱ ساله و آرمیتا صادقیان ۱۹ ساله ۲ جوان شایسته ایلامی هستند که در این دوره از مسابقات المپیک‌ توکیو حضور داشته و جواد فروغی توانست مدال طلای رشته تیراندازی با تپانچه را از آن خود کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.