منابع عراقی اعلام کردند نخست وزیر این کشور با بازماندگان و خانواده‌های قربانیان بمب‌گذاری شهرک صدر بغداد دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الفرات، «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق به دیدار بازماندگان و خانواده‌های قربانیان بمب‌گذاری شهرک صدر بغداد رفت و با آنان ابراز همدردی کرده و دستور داد تا تمام وسایل حمایتی برای این افراد که موجب تسریع بهبودی آنان می‌شود به سرعت فراهم شود.

الکاظمی در این دیدار صمیمی افزود: ما به دنبال انتقام نیستیم بلکه خواهان عدالتیم و نزاع سیاسی موجب می‌شود هر پیشرفتی ناکام بماند.

نخست وزیر عراق اضافه کرد: (این) وضعیت سیاسی همان وضعی است که هرج و مرج، فساد، تجاوزگری و سوء مدیریت ایجاد کرده و کشور را به این نقطه رسانده است، ما سخت تلاش می‌کنیم تا با همه موانع کار دولت که حکمرانی را دشوار می‌کنند، مقابله کنیم.

او در خصوص مجازات عاملان این حادثه نیز گفت: نیرو‌های امنیتی در تعقیب تمام کسانی هستند که در این جنایت دست داشتند و از آن‌ها انتقام خواهند گرفت.

الکاظمی در دیدار با بازماندگان بمب‌گذاری شهرک صدر: نزاع سیاسی مانع هر پیشرفتی می‌شود+ تصاویر

الکاظمی در دیدار با بازماندگان بمب‌گذاری شهرک صدر: نزاع سیاسی مانع هر پیشرفتی می‌شود+ تصاویر

ساعتی بعد از این دیدار نخست وزیر عراق در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: اشک و ناراحتی قلب مردم ما و خانواده‌های شهدا شهرک صدر چراغ راه ما برای دستگیری عاملان بزدل بمب‌گذاری بازار «الوحیلات» بود. 

او در ادامه اعلام کرد که همه عناصر تروریستی بمب گذاری در بازار الوحیلات شهرک صدر بغداد دستگیر شدند.

روز دوشنبه رسانه‌های امنیتی عراق از وقوع یک حمله تروریستی در بازار الوحیلات در شرق بغداد خبر دادند. ساعاتی بعد از حادثه، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را پذیرفت. بر اساس آخرین آمار، شمار شهدای انفجار شهرک صدر بغداد به ۳۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار