مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان گفت: طی هفته پیش در هندیجان بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واکسن کرونا تزریق شده که تا کنون هیچ موردی از عوارض جدی واکسن گزارش نشده است.

داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به وضعیت عوارض واکسن کرونا برای همه کسانی که آن را دریافت می‌کنند، در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود و طبق گزارشات متعدد وزارت، عوارضی که تاکنون ثبت شده، همان علائمی است که ممکن است بعد از تزریق هر واکسن ویروسی اتفاق افتد، که شامل درد محل تزریق، تب خفیف، درد‌های استخوانی و بدن درد می شود.

او افزود: در زمینه عوارض واکسن در هندیجان نیز خوشبختانه عارضه جدی و نگران کننده نداشته ایم. در طول هفته گذشته در هندیجان بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واکسن کرونا تزریق شده که تا کنون هیچ موردی از عوارض جدی واکسن گزارش نشده است.

رئیسی در اظهار کرد: یکی از مزایای واکسن که به وضوح قابل لمس است و در آمار‌ها نمود پیدا کرده، میزان پایین مرگ و میر نسبت به ابتلا هست که علت آن نیز تزریق واکسن در جامعه است.

مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان بیان داشت: قطعا با افزایش تعداد افراد واکسینه، میزان ابتلا و انتقال بیماری نیز کاهش می‌یابد، به شکلی که با واکسینه شدن ۷۰ درصد جامعه و بیشتر، بیماری کنترل خواهد شد؛ بنابراین مردم بدون نگرانی و توجه به شایعات، طبق برنامه اعلام شده، برای دریافت واکسن اقدام نمایند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.