کاربران پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران در مقابل لهستان با توجه به حرف هایی که کاپیتان تیم لهستان درباره والیبال ایران زده بود، از خجالت او درآمدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پیش تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در المپیک توکیو 2020 که مقابل لهستان رقم خورد، با بازی نفس‌گیر و حساس توانست 3 بر 2 بر لهستان که یکی از تیم‌های قدرتمند والیبال در جهان است پیروز شود. این در حالی است که پیش از آغاز این رقابت، میشل کوبیاک،‌کاپیتان حاشیه ساز لهستانی که در بیشتر بازی‎هایش مقابل ایران جنجال به پا می‌کند حرف‎هایی زد که هیچ به مذاق ایرانیان و به خصوص طرفداران والیبال خوش نیامد.

کوبیاک در این باره گفته بود: "من روی تیم ملی ایران به‌عنوان یک تیم، حساب چندانی نمی‌کنم و آنها مرا تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. ایران، تیمی است مثل تیم‌های دیگر که باید آنها را شکست دهیم تا رؤیاهای‌مان محقق شود."

به دنبال همین موضوع، پس از پایان این رقابت و پیروزی سروقامتان ایرانی در مقابل تیم ملی لهستان، کابران ایرانی از جمله تعدادی از چهره‌های معروف به صفحه مجازی کوبیاک رفته و زیر آخرین پست مجازی‌اش هزاران پرچم ایران را به یادگار از این اتفاق ثبت کردند. در آخرین لحظات بیش از 272 هزار کامنت در زیر پست این والیبالیست لهستانی منتشر شده است.

در این میان رامین رضاییان، بازیکن مشهور فوتبال نیز برای او کامنت گذاشته بود اما مدتی بعد در استوری خود اعلام کرد که کامنت‌هایش پاک می‌شود.

کامنت رضاییان برای کوبیاک

کامنت رضاییان برای کوبیاک

کامنت بهرنگ علوی برای کوبیاک

در ادامه تعداد محدودی از کامنت‌ها را مشاهده می‎کنید.

کامنت کاربران برای کوبیاک

کامنت کاربران برای کوبیاک

کامنت کاربران برای کوبیاک

کامنت کاربران ایرانی برای کوبیاک

کامنت کاربران ایرانی برای کوبیاک

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.