فراخوان مسابقه عکس، پوستر، نماهنگ با موضوع عفاف و حجاب و با محور‌های جوانان، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه هنرمندان بوشهری منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در تحکیم ارکان خانواده و جامعه و ظرفیت بالای این زمینه برای خلق آثار هنری، بیان کرد: در راستای تولید آثار هنری و فرهنگی ارزشمند درباره این مضامین، از هنرمندان هنر‌های تصویری، گرافیست و عکاس در استان بوشهر دعوت به مشارکت در خلق اثر شده است.

او اشاره به تشکیل کارگروه هنری در بنیاد عفاف و حجاب استان، افزود: این فراخوان در محور‌های جوانان، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی آثار هنرمندان مختلف استان را دریافت خواهد کرد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر ادامه داد: دبیرخانه این فراخوان در حوزه هنری استان بوشهر قرار دارد و هنرمندان استان تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند تا آثارشان را به دبیرخانه این رویداد بفرستند.

پارسایی فر بیان کرد: این رویداد هنری با مشارکت بنیاد عفاف و حجاب، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امورخیریه و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر برای نخستین بار برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


پارسایی فر افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان به پایگاه اینترنتی حوزه هنری استان بوشهر به نشانی www.artbushehr.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.