تکمیل خط انتقال آب از سد ارغون مطالبه مردم کلمه دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سریع‌ترین زمان برای ساخت خط انتقال آب از سد ارغون به کلمه اقدام شود تا مردم از مزایای این سد بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سد ارغون برای تامین آب آشامیدنی شهر کلمه واقع در بخش بوشکان دشتستان و روستا‌های اطراف و کنترل سیلاب رودخانه دیروز در ارتباط تصویری با فرمان رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

مراسم افتتاحی نیز عصر دیروز با حضور مسئولان استان و شهرستان  بر سر سد برگزار شد که نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: در سریع‌ترین زمان برای احداث خط انتقال آب از سد ارغون به کلمه اقدام شود تا مردم از مزایای این سد بهره‌مند شوند.

ابراهیم رضایی با تشکر از دست‌اندرکاران ساخت این طرح، به مساله کمبود اعتبار به‌عنوان یکی از مهمترین مشکلات حوزه آب کشور اشاره کرد و ادامه داد: وضعیت بوشهر در حوزه آب تفاوت چندانی با خوزستان ندارد و اینکه مردم اعتراضی نمی‌کنند به نشانه نداشتن مشکل نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مشکلات آب در بخش بوشکان را جدی دانست و بیان کرد: مردم نجیب دشتستان با وجود مشکلات فراوان اعتراضی نکرده‌اند و این موضوع نباید باعث بی‌توجهی به مشکلات شود.

رضایی با اشاره به اینکه بوشکان محروم‌ترین بخش استان بوشهر است، عنوان کرد: وضعیت مسیر مرکز شهرستان تا شهر کلمه باید بهبود یابد و از همه مسئولان می‌خواهم که برای حل مشکلات این بخش به میدان بیایند.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: مردم بخش بوشکان در روز‌های گذشته مراجعات حضوری و تلفنی و مجازی فراوانی به ما داشتند که نباید طرح سد ارغون به صورت ناقص افتتاح شود. مطالبه اصلی مردم این منطقه احداث خط انتقال آب از سد ارغون به شهر کلمه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار داریم که این طرح پیگیری شود و در سریع‌ترین زمان برای احداث خط انتقال آب از سد ارغون به کلمه اقدام شود تا مردم از مزایای این سد بهره‌مند شوند.

رضایی در مجلس با انتقاد شدید از روند توزیع و تخصیص اعتبارات در کشور خواستار توجه به اولویت‌های اصلی کشور و مردم همچون مسائل حوزه آب و برق شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.