اجرای برنامه «یک جرعه کتاب» در استان سمنان

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان از اجرای برنامه «یک جرعه کتاب» در سمنان خبر داد و گفت: نقش بانوان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس باید بازشناسی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهسا شاه‌حسینی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان در کارگروه جوانان و تشکل‌های مردم‌نهاد ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در استان سمنان اظهار کرد: یاد شهدای عملیات مرصاد را گرامی می‌داریم و امیدواریم بتوانیم از بینش شهیدان و به‌خصوص بینش سردار شهید اخلاقی استفاده کرده و در سبک زندگی خود به کار ببریم.

او افزود: در ۱۷ کارگروه ذیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان، عضو متناظر امور زنان و خانواده حضور فعال دارد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان اضافه کرد: جلسه‌ای برای جمع‌بندی برنامه‌ها و اقدامات در دست انجام در خصوص نقش زنان و خانواده در حوزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

شاه‌حسینی بیان کرد: تأکید داشتیم تا به دور از افزایش تعداد برنامه‌ها، به جاری‌سازی رسالت این برنامه‌ها باکیفیت بالا در تمام شهرستان‌ها پرداخته شود.

او گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد ارتباط چهره به چهره با مردم داشته و به‌طور قطع می‌توانند ارزش‌های والای دفاع مقدس را بهتر به مخاطبان و مردم منتقل کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان تصریح کرد: باید در محتوای اقدامات و برنامه‌های خود در بحث ارزش‌های دفاع مقدس، به مسائل بنیادی، ارزشی و اصلی بپردازیم و این ویژگی‌ها را برای نسل آینده کشور به‌صورت پررنگ بازگو کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.