سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شکست تیمش برابر فولاد خوزستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشحالم که بعد از ۲ سال شما، خبرنگاران اهوازی را می‌بینم؛ زیرا پس از این که از اهواز رفتم دیگر من را فراموش کردید. بابت این برد به هواداران فولاد خوزستان تبریک می‌گویم، اما تأسف می‌خورم برای فوتبال خوزستان! فوتبالی که ۲ سال است هویت خودش را از دست داده و به جار و جنجال، توهین و افترا و یقه‌گیری و یقه‌کشی تبدیل شده است. ندیدم یک تیم این جا بازی کند و از زمین بیرون بیاید، اما به آن توهین نشود. امروز به من که فرزند خوزستانم توهین شد و اصلاً از آن شخص که توهین کرد نمی‌گذرم؛ زیرا به من تهمت زد و گفت جادوگر! 

پورموسوی در ادامه گفت: امیدوارم این موضوع را کمیته اخلاق ثابت کند، اما همین حالا ثابت می‌کنم چه کسی جادوگر است. ۲ سال پیش روی دروازه چه کسی آب ریختند که دوربین فیلم گرفت؟ بازی با استقلال به چه کسی اجی مجی می‌گفتند؟ روباه را در کدام ورزشگاه به زمین بردند؟ "آقای عین" چه کاره است که هر هفته از بندرعباس با بلیت به اهواز می‌آید؟ نامه مکتوب داریم که درخواست شده است این شخص برای بازی با صنعت نفت وارد ورزشگاه شود که ما او را راه دادیم. او نه فوتبالی است و نه عضو کادر فنی! من همه این مسائل را ثابت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه عنوان کرد: از همه مهم‌تر این که ۲ سال پشت پنجره بسته قایم شده‌اند، اما چه کسی پنجره فولاد را بست؟ قرارداد محمد بلبلی در کجا دست کاری شده است؟ در یک کانتیر در تهران. در این جلسه چه کسانی حضور داشته‌اند؟ با محمد بلبلی مصاحبه کنید تا بگوید چه کسی به او گفت امضا کن و نترس، من پشتت هستم. آقایان اول فصل تمام بازیکنانشان را گرفته‌اند و هر چه نیاز داشتند، جذب کردند؛ حالا می‌گویند پنجره ما بسته است.  آن‌ها با فرار رو به جلو از بسته بودن پنجره حرف زده‌اند. صورت جلسه ۳۰۰ میلیونی در باشگاهشان که امضا شده، وجود دارد؛ اما به آن عمل نکردند تا پنجره تیم بسته شود و بعد فرار رو به جلو کنند. یک قول به شما می‌دهم. از امشب با تمام وجود جلوی جواد نکونام می‌ایستم و به او اجازه نمی‌دهم دیگر در استان خوزستان مربیگری کند؛ زیرا به من که فرزند این استانم مقابل همه توهین کرده است. فکر می‌کنم داور چهارم خیلی بزدل بود که شنید، اما به داور وسط چیزی نگفت. با این حال من از حقم دفاع کردم، اما او به من توهین کرد. من هم به او توهین کردم و به همین خاطر از مردم عذرخواهی می‌کنم.

او افزود: این کار‌ها در ذات من نیست، اما این آقا (نکونام) نیاز داشت بعد از ۲ سال یکی این جا به دهانش بزند که فکر نکند ... (صحبت سرمربی صنعت نفت نیمه‌تمام ماند) او کجای فوتبال بوده است؟ چرا فقط روبه‌روی تیم‌های خوزستانی به همه تهمت و افترا می‌زنند؟ خودشان می‌گویند و حرف ما نیست. می‌گویند بیست و شش، هفت هفته طلسم ما نشکسته است. این را خودشان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند. ایشان ۲ سال به تمام مسئولان استان تاخت و به بازیکنان و مربیان خوزستانی بی‌احترامی کرد. خیلی متأسفم برای آن‌هایی که روی نیمکتش هستند و همیشه با نام آن‌ها مصاحبه می‌کند. امروز آن‌ها هم جزء کسانی بودند که به من بی‌احترامی کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه تصریح کرد: ما باختیم و بابت باخت عذرخواهی می‌کنیم. بازیکنان فولاد از موقعیت هایشان درست استفاده کردند، اما ما این کار را نکردیم. در فوتبال بازنده و برنده شدن طبیعی است، اما چه اتفاقی رخ می‌دهد که وقتی گل دوم را می‌زنند به من بی‌احترامی می‌شود؟ همه شنیدند. البته قضاوت حاج‌ملک خوب بود و به او تبریک می‌گویم که خیلی خوب سوت زد، اما از داور چهارم گله‌مندم.

پورموسوی خاطرنشان کرد: جواد نکونام به من گفت جادوگر و دستیارانش هم حرف او را تایید کردند. او باید در کمیته اخلاق ادعایش را ثابت کند. اگر من لباس مشکی با دکمه‌های سفید می‌پوشم، شما آرشیو‌تان را نگاه کنید. البته به جز بازی گذشته! او در چند بازی لباس مشکی با آرم قرمز پوشیده است؟ آرشیو ۲ سال گذشته را نگاه کنید. من بعد از مدت‌ها لباس مشکلی با دکمه سفید پوشیده‌ام. من با این لباس هم باخته‌ام و سال گذشته با پارس جنوبی هم سقوط کردم، اما او در این زمین همیشه با این پیراهن بازی کرده است.


بیشتر بخوانید


او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مستحق این شکست بوده است، گفت: بازی پایاپای بود، اما دروازه‌بان ما روی خروج دچار شک و تردید شد و گل خوردیم. فولادی‌ها در طول بازی موقعیت چندانی نداشتند. پاس قطری و بازی مستقیم که فوتبال نیست. تعداد پاس فوتبال را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۰:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
آقای بقول فوتبالی ها مربی فوتبال هویت ندارد که از بین برود و بسیار تاسف آور است که آقای نکو نام که فرد با ارزشی هست همچنان به این گمراهی در فوتبال ادامه می دهد فوتبال یعنی تلف عمر و نابودی سرمایه مادی و معنوی انسانها در کره زمین و ایران متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خخخخخخ. مردم ازخنده
آخرین اخبار