لاستیک‌های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۳۰۰ میلیون ریال لاستیک قاچاق از یک دستگاه خودروی نیسان در ملایر خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند.

او افزود: مأموران با هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را به منظور بررسی دقیق‌تر متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده از طریق ماموران از داخل خودروی سواری، تعداد ۳۶ حلقه لاستیک بدون مجوز قانونی و خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و متهم تحویل مراجع قانونی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۵ فقره سرقت در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در راستای شناسائی و دستگیری سارق چند فقره موتورسیکلت، ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران با انجام کار اطلاعاتی دقیق سرانجام مخفیگاه دو سارق را شناسائی کردند.

سرهنگ سلگی با اشاره به اینکه طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی هر دو سارق دستگیر شدند، اظهار داشت: در بررسی انجام شده مشخص شد متهمان دارای ۶  فقره سابقه انواع سرقت و مواد مخدر و درگیری هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از هر دو سارق از طریق ماموران این کلانتری، نامبردگان به تعداد ۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و در بازرسی صورت گرفته از این مکان یک دستگاه موتورسیکلت ۲۰۰ NS به ارزش یک میلیارد ریال به همراه ۲۰ گرم و ۵۰ سانت مواد مخدر هروئین و یک دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

سرهنگ سلگی با تأکید بر اینکه برخورد قانونی و قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق به عنوان راهبردی مهم برای حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد، بیان کرد: شهروندان در صورت رویت هر نوع رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ منعکس کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار