مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اجرای ۱۲ برنامه در دهه امامت و ولایت در استان خبر داد.

حجت الاسلام رضایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: آذین بندی مساجد، تکایا و حسینیه‌ها و نیز ماشین نویسی از جمله برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان است.

او افزود: در ورودی شهر‌ها و  در میادین نیز  ایستگاه خطبه خوانی بر پا می شود .

حجت الاسلام رضایی به برگزاری پویش هر خانه یک پرچم در این دهه اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت جشن عید همدلی نیز هر روز به صورت خودرویی و مجازی در استان برگزار می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تجلیل از سادات به صورت محوری در روستای سیوجان خوسف از برنامه‌های این دهه است اظهار کرد: مبلغین و گروه‌های جهادی تبلیغی نیز در این مدت به مناطق پیش بینی شده اعزام  می شوند.

او به توزیع کمک‌های مومنانه و غذا در دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه در فضای مجازی، تولید محتوا و روز شمار در بستر فضای مجازی برای تشکل‌های مذهبی و اطعام در روز عید غدیر از دیگر برنامه‌های این دهه است.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر استفاده از ماسک برای حضور در این جلسات عنوان کرد: جشن عید غدیر در مساجد، حسینیه‌ها و فضا‌های باز محلات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.