موحد گفت:جای تعجب دارد که با وجود ظرفیت‌های خوب در کشور اما می‌بینیم محصولاتی با کیفیت پایین‌تر حتی بعضا دسته دوم وارد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از مجتمع صنعتی واگن سازی شهرستان زرند گفت: انواع واگن‌های مسافر بری، باری و واگن‌هایی  برای حمل زغال سنگ در این کارخانه تولید می شود.

او ادامه داد : در این مجموعه ۲۳۰ نفرنیروی متخصص و فنی اشتغال دارند و محصولات خود را با فکر و اندیشه به بازار عرضه می‌کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: معنای اقتصاد مقاومتی هم همین است جای تعجب دارد که در کشور چنین ظرفیت‌هایی وجود دارد، اما می‌بینیم  محصولاتی با کیفیت پایین‌تر حتی بعضا دسته دوم وارد کشور می شود که این جفا به ملت و تولید کننده است.

موحد تصریح کرد:  همه باید از مدیران تولیدی در بخش صنعت حمایت کنند باید بازار مناسبی داشته باشیم تا عرضه محصولات رونق پیدا کنند و منابع مالی مجتمع باید تامین شود و نیروی متخصص بیشتری جذب و آموزش داده شود  و خطوط تولید محصولات جدید نیز راه اندازی شوند.

اوافزود:طبق بررسی‌های صورت گرفته در این مجتمع با حمایت های دستگاه قضایی در وضعیت کارگران بهبود حاصل شده است، اما هنوز در وضعیت مطلوب قرار ندارند که دستگاه قضایی در حد توان برای رفع مشکلاتشان تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار