۳۵ واحد اقامتی پلمب شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از پلمب ۳۵ واحد اقامتی در یزد از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به تشدید نظارت‌ها، بر فعالیت تأسیسات گردشگری در استان یزد گفت: بازدید‌های مشترک نظارت بر مراکز اقامتی با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت از تیرماه تشدید شده و در رابطه با ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تذکرات لازم داده شده است.

او با بیان اینکه واحد‌های اقامتی غیرمجاز از ابتدای امسال، با همکاری و گزارش‌های مردمی شناسایی و پلمب شده‌اند، افزود: همشهریان در صورت مشاهده فعالیت واحد‌های غیرمجاز، مراتب را به شماره ۳۶۲۰۲۷۷۷ اطلاع داده یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات، گزارش خود را درج کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یزد در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا قرار دارد، مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در سطح تأسیسات گردشگری استان لازم‌الاجراست، پذیرش تور‌های گردشگری نیز انجام نمی‌شود و همچنین عملیات نظارت بر اماکن اقامتی و همچنین بررسی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت.

خورشیدی یادآور شد کلیه فعالیت‌های غیرمجاز در امر اسکان مسافر یا برگزاری تور‌های غیرمجاز مورد پیگیری قرار می‌گیرد و با متخلفین طبق ضوابط برخورد می‌شود.

او از همشهریان خواست تا به منظور حفظ سلامت خود و افراد جامعه از پذیرش و اسکان مسافر یا افراد ناشناس اجتناب نموده و نسبت به رعایت قوانین و مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.