رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: اداره ورزش و جوانان کاشان پس از گذشت ۴۸ ساعت با مساعدت استاندار اصفهان و مسئولان شهرستان کاشان فک پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پلمب ساختمان اداره ورزش و جوانان کاشان روز شنبه، با حکم قضایی و به دنبال شکایت اداره اوقاف و امور خیریه کاشان صورت گرفت و سبب سرگردانی کارکنان این اداره شد.

 سلامیان‌زاده تا چند ماه پیش به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان فعالیت می‌کرد که از این مسئولیت کناره‌گیری کرد و سرپرستی این اداره برای مدت کوتاهی به ابوذر فردنژاد رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل سپرده شد حال پس از چند ماه برای باری دیگر سلامیان زاده به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان منصوب شد.

محمدجواد سلامیان‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: پیگیری‌های استاندار اصفهان، نماینده مردم کاشان و آران و آران و بیدگل در مجلس، فرماندار و دیگر مسئولان مرتبط اداره وررش و جوانان کاشان بار دیگر بازگشایی شد.


او افزود: امیدواریم با رایزنی و توافق‌ اداره‌های ورزش و جوانان و اوقاف و امور خیریه، چالش بین این اداره‌ها پایان یابد و مشکل‌ها رفع شود.     

همراهی مسئولان برای بازگشایی دوباره اداره ورزش و جوانان کاشان

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به ماجرای پلمب اداره ورزش و جوانان کاشان و دعوای حقوقی این اداره با اداره اوقاف این شهرستان، پلمب یک اداره دولتی را اقدام بسیار نادرستی توصیف کرد و گفت: با فرماندار و رئیس دادگستری کاشان مذاکراتی داشته این که نتیجه این شد تا با پادرمیانی و تصمیم شورای تامین، اداره ورزش و جوانان بار دیگر فعالیت خود را از سر بگیرد.

اوافزود: در گفتگو با رضایی استاندار اصفهان هم این موضوع بررسی شد و بر همین اساس استاندار با مدیران کل اوقاف و ورزش و جوانان استان، نشستی را برای حل و فصل موضوع برگزار می‌کند تا شاهد تکرار چنین اتفاقی نباشیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: مسئله پیش آمده باید در اداره کل ورزش و جوانان و اوقاف استان حل و نباید این ماجرا و وصول بدهی اداره کل ورزش و جوانان استان به اداره کل اوقاف، به ادارات شهرستانی ارجاع می‌شد.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود و تا پیش از شیوع کرونا در سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار ورزشکار سازمان‌یافته فعال در ۴۰ رشته ورزشی داشت.

این شهرستان ورزشکاران و قهرمانان زیادی به تیم‌های ملی رشته‌های مختلف معرفی کرده که مشهورترین آنان در برهه کنونی امیر غفور لژیونر و پشت‌خط زن تیم ملی والیبال است که روز گذشته عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در نخستین دیدار تیم ملی کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو مقابل لهستان را کسب کرد.

کاشان دارای نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت سیلک (هفت هزار سال) است و در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.