جابجایی یک میلیون و ۸۵۶هزار مرسوله در استان کرمانشاه

در چهار ماهه سپری شده از امسال یک میلیون و ۸۵۶هزار مرسوله در استان کرمانشاه جا به جا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت : ۵۲۵هزار بسته و امانات جا به جا شده مربوط به خرید و فروش در فضای مجازی بوده است.

او با اشاره به افزایش ۳۲درصدی حجم امانات و بسته‌های جابه جا شده در امسال نسبت به مدت مشابه پارسال گفت : هم اکنون ۱۲۰فروشگاه با اداره پست استان همکاری مستقیم دارند که تعداد این فروشگاه‌ها نسبت به پارسال ۷۹درصد رشد داشته است.

او به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه اداره پست، سازمان ثبت اسناد و دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه با هدف جلوگیری از ازدحام در دفاتر ثبت اسناد و کاهش مراجعات حضوری صورت گرفته است.

مدیرکل پست استان افزود: با اجرای این تفاهم نامه برای تعویض اسناد دفترچه‌ای شاهد کاهش دو سفر برای هر نفر در استان خواهیم بود به این صورت که پست جمع اوری این اسناد را برعهده دارد و پس از تبدیل به سند تک برگ آن را به مالکان تحویل می‌دهد.

فتاح به افزایش دو و نیم برابری جابه جایی مرسولات پستی پس از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در این ایام خدمات رسانی اداره پست حتی در روز‌های تعطیل نیز متوقف نشده و با توجه به این حجم بی سابقه از افزایش مرسولات موفق شدیم بدون وقفه به هم استانی‌ها خدمات ارائه دهیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.