چهارمین نشست خبری هیات فوتبال استان کرمانشاه با محوریت بانوان و با موضوع اتخاذ میزبانی مرحله اول فوتسال لیگ دسته ۲ برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سمیه علی نایب رئیس هیات فوتبال کرمانشاه گفت : در رشته فوتبال بانوان زیادی داریم که اکنون در بهترین تیم های لیگی کشور حضور دارند و اکنون مجوز حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته دوم فوتسال کشور را گرفته ایم.

او گفت : برای مشخص شدن اینکه چه تیمی می تواند در این رقابت ها حضور داشته باشد، مسابقه انتخابی گذاشتیم که تیم آکو قهرمان شد و قرار است نماینده کرمانشاه در این رقابت ها باشد.

نایب رئیس هیات فوتبال کرمانشاه افزود: از آنجایی که رقابت های لیگ ابتدا به شکل منطقه ای برگزار می شود، در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم میزبانی منطقه غرب را برای کرمانشاه بگیریم

او افزود: حضور دو تیم از فوتبال بانوان کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول اتفاقی خوشایند بود، آخرین اعزامی که از استان به رقابت های لیگ فوتبال بانوان داشته ایم مربوط به حدود پنج سال پیش و در لیگ دسته سوم بود.

نایب رئیس هیات فوتبال استان افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و انجام ندادن تمرینات منسجم تیم های کرمانشاهی و از سوی دیگر استفاده تیم های دیگر از بازیکنان لیگ برتر و ملی پوش، تیم های ما در مرحله منطقه ای عملکرد خوبی نداشتند و از صعود به مرحله بعدی جا ماندند، اما با توجه به اینکه تیم باشگاه آرش عملکرد بهتری داشت، با فدراسیون رایزنی کرده ایم تا در لیگ ماندگار شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.