صفری از اجرای طرح مدارس همدل و فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل ۳۸۱ دانش آموز مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت رایگان در مدارس هیئت امنایی و غیر انتفاعی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تأمین همه‌ جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش طراحی و اجرا می‌شود، افزود: در سال تحصیلی گذشته تعداد ۳۸۱ دانش آموز مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان باهمراهی ۹۳ مدیر نیکوکار از خدمات آموزشی با کیفیت در مدارس هیئت امنایی و غیردولتی به صورت کاملاً رایگان بهره‌مند شدند.


او فراهم سازی زمینه تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و ترویج سنت حسنه فرهنگ خیر و احسان را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد و گفت: باور ما این است که هر جامعه‌ای به فرهنگ خیر و احسان مسلح شود و این فرهنگ در آن ساری وجاری شود از آسیب‌های اجتماعی مصون خواهد ماند.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همراهی ۹۳ مدرسه هیئت امنایی و غیر انتفاعی در قالب طرح مدارس همدل در ثبت نام رایگان دانش آموزان مستعد این نهاد در استان زنجان خبر  داد و افزود: با همکاری اداره کل آموزش وپرورش و همراهی ۹۳ مدیر نیکوکار مدارس در استان زنجان زمینه ادامه تحصیل ۳۸۱ دانش آموز تحت حمایت به صورت رایگان فراهم شد و این استان از نظر اجرای طرح مدارس همدل جزو  ۴ استان برتر در کشور شناخته شد.


صفری با قدردانی از مدیران نیکوکار مشارکت کننده در اجرای طرح مدارس همدل گفت: تمام مدارس هیئت امنایی و غیردولتی می‌توانند با همراه شدن در پویش مدارس همدل، فرصت مناسبی برای شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد فراهم کنند.


او همچنین از فعالیت ۱۳۹ مرکز نیکوکاری با مدیریت مردم و خیرین با محوریت مساجد و با نظارت این نهاد خبر داد و افزود: این مراکز مروج فرهنگ خیر و احسان در جامعه بوده و هم افزا با فعالیت‌های این نهاد در کاهش بخشی از مشکلات نیازمندان سهیم هستند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.