مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با توجه به فعال‌تر شدن بخش مسافری این فرودگاه و توسعه فعالیت‌های واحد‌های تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شاهراه اصلی این منطقه آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق،  مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به بازدید مدیر کل راهداری استان البرز از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و بلوار شاخص ۹۰ متری، گفت: با توجه به فعال‌تر شدن بخش مسافری این فرودگاه و توسعه فعالیت‌های واحد‌های تولیدی و صنعتی در این منطقه، و همچنین ایجاد زیر ساخت‌ها برای حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام مسیر‌های دسترسی به پیام در مسیر توسعه قرار گرفته و شاهراه اصلی این منطقه آماده بهره برداری است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: در این بازدید مقرر شد که موانع مسیر دسترسی به بلوار شاخص ٩٠ متری که به عنوان مسیر اصلی دسترسی به ترمینال مسافری و ناحیه‌های صنعتی محسوب می شود با همکاری اداره کل راهداری استان برطرف شود.

ثناگو مطلق  گفت: از موضوعاتی که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت نصب تابلو‌های راهنمایی و رانندگی برای هدایت به ورودی بلوارشاخص ٩٠ متری و جانمایی اصولی تلویزیون شهری در مسیر دسترسی به این بلوار بود که قرار شد اقدامات در این رابطه هر چه سریعتر اجرایی شود.

او افزود: رفع موانع مسیر منتهی به ورودی بلوار و آسفالت شدن این مسیر از دیگر مواردی بود که در بازدید علی زندی‌فر مطرح و مقرر شد که در خصوص آن‌ها فعالیت‌هایی انجام شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با توجه به وسعت مجموعه پیام بلوار شاخص ۹۰ متری با طول ۲۳۰۰ متر شاهراه اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می شود.

 ثناگو مطلق افزود: طبق طرح جامع فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام این بلوار برای دسترسی به اراضی بخش توسعه‌ای منطقه از جمله فاز ۴ که شامل ۷ زون است، ترمینال مسافری و دیگر راه‌های اصلی منطقه طراحی شده است.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.