ایزد پناه گفت: عده‌ای از بازداشت شدگان در اعتراضات ایذه آزاد شدند و پرونده برخی همچنان در دست بررسی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا نزدیک به وزارت ورزش و جوانان در رابطه با نا آرامی‌های اخیر حوزه انتخابیه خود گفت: همزمان با برخی ناآرامی‌هایی که در استان خوزستان به علت تنش آبی رخ داد در شهرستان ایذه هم عده‌ای به تبعیت از شهرستان‌های دیگر دست به اعتراض زدند.

او افزود: در کنار مردم معترض عده‌ای سودجو هم بی نظمی و ناآرامی‌هایی را به وجود آوردند و تیراندازی‌هایی از سوی افراد ناشناس انجام گرفت که در پی این درگیری‌ها در شهرستان ایذه، تعدادی مجروح و یک نفر هم جان باخت که این حادثه و نوع فوت شدن این فرد در دست بررسی است.

ایزدپناه بیان کرد: با تدبیر نیرو‌های امنیتی و شورای تامین و استاندار و جلساتی را با بزرگان و سران قبایل برگزار کردیم و سرکشی نیز به خانواده مقتول انجام شد تا از نزدیک با خانواده فرد جان باخته گفتگو شود، اما اکنون شهر اوضاع آرامی را سپری می‌کند.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم ایذه مطرح کرد: مردم در روز گذشته (یک شنبه سوم مرداد) به حمایت از نظام و در راستای محکوم کردن فتنه گران راهپیمایی را در ایذه برگزار کردند.

این مقام مسئول در خصوص وضعیت بازداشتی‌ها در ایذه گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد.

عبدالله ایزدپناه در خصوص وضعیت اینترنت شهرستان ایذه گفت: تا جایی که من اطلاع داشتم اینترنت ایذه همچنان قطع است.

اخیرا و به دلیل بی آبی در برخی از شهر‌های خوزستان تعدادی از افراد که اکثریت آن را جوانان تشکیل می‌دادند، در اعتراض به وضع موجود به تبعیت از دیگر شهر‌ها در نقاط مختلف استان دست به تجمعات زدند که برخی نیز ستگیر شدند.

پیشتر امام جمعه اهواز نیز از مسئولان خوزستانی درخواست کرده بود تا معترضان خوزستانی را بدون ثبت سوء سابقه در پرونده شان آزاد نمایند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.