معاون فنی و اجرایی شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: به دلیل اینکه کاربرد دوچرخه های اشتراکی بر اساس نوعی مُد حمل و نقلی شناخته شد، محدودیت دسترسی بانوان مشهدی اعمال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود سهیلی معاون فنی و اجرایی شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد در صفحه اینستاگرام خود گفت: از ابتدا درخواست واگذاری دوچرخه‌ها به ما بابت خدمت به تمامی شهروندان فارغ از نگاه جنسیتی بود.

او افزود: در اوج شیوع کرونا، تحریم قطعات دوچرخه و زمین گیری تولید کننده بومی خراسان رضوی با تلاش‌های زیاد کارخانه دوباره  راه افتاد و دوچرخه‌ها به مشهد رسیدند.


بیشتر بخوانید


معاون فنی و اجرایی شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد ادامه داد: از صفر تا ۱۰۰ سامانه بایدو در سازمان فاوا شهرداری برنامه نویسی شده است.

سهیلی با اشاره به این مطلب که طبق داده‌های آماری کاربرد این دوچرخه‌ها بر اساس مُد حمل و نقلی است تا تفریحی، بیان کرد: ساعات پیک استفاده از این دوچرخه ها در روز و منطبق با ساعات اداری بود، که توزیع یکسان سفر‌ها در طول هفته و همچنین مبدأ و مقصد‌های متفاوت در بیش از ۸۰ درصد سفر‌ها مؤید این مطلب است.

او تصریح کرد: در جهت حفظ حقوق کاربران امکان انصراف از عضویت در سامانه و بازگشت هزینه ثبت نام در وب‌سایت بایدو قرار داده شده است.

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۱:۳۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
خواهشا بگویید چطور میتوان از بایدو انصراف داد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
به امید بالا رفتن شان بانوان مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۴۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
مشهد شهر محدودیت ها شده