تحویل دو واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه امامت و ولایت دو واحد مسکن مددجویی با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) و مدیرکمیته امداد چهارمحال و بختیاری در خیرآباد و بهرام آباد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با دهه امامت و ولایت دو واحد مسکن مددجویی با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) و مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در خیرآباد و بهرام آباد افتتاح و تحویل مددجویان شد.

این واحد‌ها با مشارکت خیرین و سپاه قمر بنی هاشم (ع) ساخته و تحویل مددجویان می‌شود.


بیشتر بخوانید


سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) در آیین تحویل این واحد‌ها گفت: بیش از ۸۵ درصد از پروژه‌های ساخت مسکن طی تفاهم بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سال‌های گذشته (۹۸ تاکنون) آماده شده اند.

او افزود: همچنین به مناسبت ایام عید غدیر تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و تحویل مردم و نیازمندان استان خواهد شد.

سردار اکبری ادامه داد: توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت است.

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری هم گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مسکن برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در قالب تفاهم‌نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد احداث می‌شود.

او افزود: تامین مسکن از برنامه‌های مهم این نهاد حمایتی برای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف است.

محمدی اضافه کرد: در قالب تفاهم‌نامه با مجموعه سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) احداث ۳۰۰ مسکن برای مددجویان در دستور کار قرار داشت که ۲۷۰ واحد از این تعداد معادل ۸۵ درصد تعهد، تاکنون به مددجویان واگذار شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.