رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا، شمار قربانیان در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۲۸ تن رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۲۸ تن خبر داد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته ۲ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
 
یزدانپناه افزود: هم اکنون ۳۲۸ بیمار در بیمارستان‌ های استان بستری است که ۱۲۰ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۶ تن در بخش مراقبت‌ های ویژه تحت درمان هستند.

او اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۲ هزار و ۴۲ تن بهبود یافته گزارش شده است.
 
یزدانپناه ادامه داد: از ۵۳۲ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۵۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، گچساران و لنده است و همچنین از ۲۵۹ نمونه رپید ۲۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بهمئی، باشت و کهگیلویه است.
 
او گفت: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز کرده و از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر خود داری کنند.
انتهای‌ پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.