معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز واکسیناسیون معلم‌های استان همزمان با سراسر کشور از عید غدیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماشاءالله پروین اظهار کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت از روز عید غدیر واکسیناسیون معلم‌ها آغاز می‌شود.

پروین با بیان اینکه معلم‌ها با ارائه کارت شناسایی و کارت ملی علیه کرونا واکسینه خواهند شد، گفت: روز مراجعه معلم‌ها جهت واکسیناسیون به آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود و تا قبل از اطلاع رسانی نیازی نیست به جایی مراجعه داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس اشاره‌ای هم به مکان‌های در نظر گرفته شده برای واکسیناسیون معلم‌ها در کرمانشاه داشت و گفت: در شهر کرمانشاه سه مکان شامل هنرستان صنایع شیمیایی، سالن ورزشی بعثت و سالن ورزشی دبیرستان استقلال به ترتیب برای واکسیناسیون معلم‌های نواحی یک، دو و سه آموزش و پرورش شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

پروین با اشاره به در نظر گرفتن یک مکان برای واکسیناسیون معلم‌های شهرستان اسلام آباد غرب، گفت: در بقیه شهرستان‌ها کار واکسیناسیون معلم‌ها در پایگاه‌های مرکز بهداشت انجم خواهد شد.

پروین ادامه داد: تلاش خواهد شد تا دز اول واکسیناسیون معلم‌ها ظرف دو هفته روز انجام و دز دوم نیز بعد از ۲۸ روز انجام خواهد شد.


او اضافه کرد: حدود ۳۰ هزار معلم استان کرمانشاه با احتساب معلم‌های مدارس غیردولتی در صف واکسیناسیون علیه کرونا هستند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.