استاندار همدان:

ورزش جودو در همدان باید به لحاظ کیفی و کمی توسعه یابد/ آماده میزبانی رویداد‌های ملی و بین‌المللی جودو هستیم

استاندار همدان گفت: برای توسعه و گسترش ورزش جودو در همدان تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان شب گذشته در دیدار با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور با اشاره به اینکه  آمادگی لازم برای میزبانی از رویداد‌های مهم ملی و بین المللی رشته جودو را پس از پایان شیوع کرونا داریم ، بیان کرد: رشد و توسعه ورزش جودو در استان همدان را مورد حمایت جدی قرار داده‌ایم و براین اساس آماده هرگونه همکاری با فدراسیون هستیم.

او افزود: جودو همدان در مسیر توسعه گام برداشته و شاهد گسترش روزافزون این ورزش هستیم و حمایت همه جانبه را خواهیم داشت.

شاهرخی با تاکید بر اینکه ورزش جودو باید به لحاظ کیفی و کمی توسعه یابد، اضافه کرد: تمام تلاش ما همکاری با فدراسیون‌ها و وزارت ورزش برای گسترش کمی و کیفی رشته‌های ورزشی از جمله جودو و کشتی در استان همدان است.

او بیان کرد: فراهم ساختن شرایط و همچنین ایجاد زمینه‌های مناسب برای شناسایی و رشد استعداد‌های ورزشی به ویژه قهرمانان از جمله اهداف مدیریت ارشد استان است تا علاوه بر ایجاد انگیزه، زمینه تلاش ورزشکاران مستعد برای کسب عنوان‌های مختلف در میدان‌های ملی و بین‌المللی شود.

استاندار همدان اظهار داشت: توسعه ورزش جودو در ۲ بخش همگانی و قهرمانی باید در استان همدان مورد توجه باشد که البته در ماه‌های اخیر شاهد دستاورد‌های مطلوب در هیات جودو بوده‌ایم که شایسته قدردانی است.

شاهرخی با بیان اینکه استان همدان دارای استعداد‌های پرشمار در رشته‌های مختلف ورزشی است، یادآور شد: در کنار فوتبال، تعلق خاصی به رشته جودو دارم و برای تحقق برنامه‌ها و اهداف فدراسیون جودو در رشد و توسعه کمی و کیفی این ورزش در استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار