رونمایی از آثار تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

در آئینی از پنج اثر تولیدی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری این استان در این آئین گفت: این آثار شامل ۳ اثر مکتوب و ۲ اثر نماهنگ از تولیدات حوزه هنری این مرکز در سال ۱۳۹۹ هستند که امروز رونمایی شدند.

شریف اسلامی افزود: کتاب مجموعه شعر آیینی‌ مهربانتر از گل سروده قاسم بدره و مجموعه رباعی‌های سید اکبر سلیمانی با اندوه من از خودم کهنسال‌تر است از شاعران خوش قریحه و جوان استان و همچنین کتاب گزیده داستان‌های کوتاه نویسندگان استان با موضوع آستین بالا بزن که به کوشش واحد آفرینش‌های حوزه هنری استان گردآوری شده آثار مکتوبی هستند که در این مراسم رونمای شد.


اسلامی بیان کرد: از دیگر آثار رونمایی شده در این مراسم یکی نماهنگ درد زمستانی به کارگردانی سید جواد هادی اصل و آهنگسازی رضا سلیمانی و همچنین قطعه موسیقی علمدار هر دو اثر با موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است.
 
او با اشاره به برخی مشکلات حوزه هنری نبود فضای فیزیکی را مهمترین مشکل این نهاد فرهنگی دانست و گفت: نبود فضای هنری از جمله سالن پلاتو، نمایش و گالری از جمله این مشکلات است که از سالن‌های سایر ادارات استان برای اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.