مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت: مجوز فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی در ششمین روز از هفته ملی مهارت در این استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: مجوز فعالیت  مرکز آموزش جوار کارگاهی  بر اساس ماده ۱۱۰ قانون کار و با هدف گسترش آموزش های مهارتی و ارتقای سطح آموزش های شاغلان و همچنین تسریع در نیل به اهداف کمی و کیفی واحدهای صنعتی  صادر می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز  افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت رضوان شکلات، زمینه همکاری های متقابل را فراهم و موجب افزایش بهره وری و توانمندسازی منابع انسانی شاغل در این شرکت خواهد شد.

غفاری با اشاره به این که نگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مقوله آموزش نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه بنگاه های اقتصادی، نگاه ویژه ای است، گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با تمام توان و ظرفیت های موجود، بستری برای همه واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای توانمندسازی سرمایه های انسانی شاغل در این واحدها در جهت افزایش تولید و کیفیت محصولات تولیدی و کاهش ضایعات ناشی از کار فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام /ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.