۳۵۰ میلیون تومان برای ساماندهی گلزار‌های شهدای بخش دیشموک اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسفندیار مختاری مدیر بنیادعلوی بخش دیشموک در دیدار با خانوادهای شهدا  از اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای بخش دیشموک خبر داد.

اسفندیار مختاری با بیان اینکه برای ساماندهی گلزار شهدای دیشموک تفاهم نامه‌ای با بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه منعقد شد، گفت: به همین منظور اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیون تومان برای ساخت، مرمت و ساماندهی گلزار‌های شهد‌های این بخش با مشارکت و همکاری بنیاد علوی اختصاص داده شد.

مختاری با بیان اینکه در این طرح سه گلزار شهید در بخش دیشموک به صورت صد در صدی ساماندهی و از نو ساخته می‌شود، افزود: همچنین در این طرح مرمت و تعمیر ۵ گلزار شهید از گلزار‌های شهید بخش دیشموک در دستور کار بنیاد علوی قرار دارد که تا پایان امسال اجرایی می‌شود.

محمود داربام مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران هم در این جلسه با اشاره به بازدید از خانواده‌های شهدای بخش دیشموک گفت: در این دیدار‌ها با مشارکت مسئول بنیاد علوی در بخش دیشموک مشکلات و درخواست‌های خانواده‌های شهد‌ها بررسی و راهکار‌های لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

محمود داربام از بیمه کردن همه منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بخش دیشموک خبر داد و افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌توانند با صورت جلسه و ارائه مستندات به بیمه دی، هزینه خسارت ناشی از فرسودگی‌ها و بلایای طبیعی منازل خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام راوند امام جمعه شهر دیشموک هم در این بازدید از همکاری‌های بنیاد علوی با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه تقدیر کرد و  گفت: یکی از دغدغه های خانواده‌های معظم شهدا ساماندهی و بازسازی گلزار مطهر شهدا در روستا‌ها از جمله سردو، سرگچ و سایر نقاط بخش دیشموک است.

حجت الاسلام راوند با اشاره به بازدید از خانواد‌های شهید‌های حومه غربی دیشموک افزود: در این بازدید مشکلات خانواده‌های شهدا بررسی و برای رفع آن‌ها تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.