فرصتی ویژه برای ترخیص خودرو‌های توقیفی در استان بوشهر

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: کسانی که خودروی آن‌ها در سال ۱۳۹۹ و قبل از آن توقیف شده است، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ برای ترخیص خودرو اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راهور استان بوشهر بیان کرد: هم استانی‌هایی که خودروی آن‌ها در سال ۱۳۹۹ و قبل از آن توقیف شده است، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا یگان توقیف کننده و با حضور مالک و یا متصرف قانونی و همراه داشتن مدارک مالکیت از جمله سند مالکیت، کارت ماشین، ارائه قبض پارکینگ در صورتی که هنگام توقیف تحویل مالک یا متصرف شده باشد. خودروی خود را ترخیص کنند.

او افزود: برابر دستورالعمل ابلاغی خودرو‌هایی که بیمه نامه شخص ثالث و همچنین گواهینامه رانندگی ندارند می‌توانند با سپردن تعهد نامه مبنی بر استفاده نکردن  تا زمان اخذ بیمه و با معرفی فرد دارای گواهینامه رانندگی مجاز، برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به طرح تقسیط جریمه‌های خودرو‌های رسوبی عنوان کرد:مالکان خودرو‌های رسوبی با جریمه‌های بالای ۳۰ میلیون ریال می‌توانند با مراجعه به پلیس راهور از طرح تقسط جریمه خودرو استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.