معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: بر اساس مُصوبه ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان مقرر شد چراغ بوستان‌ها روشن و محدودیت استفاده از فضای باز این مکان‌ها به شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی برداشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ایوب درویشی معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان دیروز در نشست اعضای ستاد مقابله با کرونا با اشاره به تکثیر ویروس کرونا در موج جدید گفت: یکی از مطالبات اعضای ستاد کرونا تجدیدنظر در خاموشی بوستان‌ها و رفع اعمال محدودیت ورود به این مکان‌ها بدلیل بی‌اثر بودن منع مردم از رفتن به پارک‌ها با وجود قطع برق بود.

او افزود: با توافق اکثریت اعضای ستاد مبنی بر خطراتی که خاموشی بوستان‌ها و بسته بودن این اماکن و ترافیک حاشیه‌ای ناشی از آن به همراه داشت، قرار شد چراغ بوستان‌ها روشن و محدودیت استفاده از فضای آن‌ها مشروط به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی (استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی) با نظارت بیشتر برداشته شود.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به لزوم التیام روحی خانواده‌های داغدار و برگزاری مراسم سوگواری برای جانباختگان تصریح کرد: مقرر شد مراسم سوگواری متوفیان در فضای باز آرامستان باغ رضوان با رعایت ضوابط کرونایی از ابتدای هفته تا چهارشنبه با نظارت و کنترل شهرداری، برقرار و فقط روز‌های پنجشنبه و جمعه، محدودیت‌ها اعمال شود.

او در ادامه با تاکید بر تاثیر واکسیناسیون و اهمیت گسترش آن گفت: درصددیم در استان مراکز تجمیعی واکسیناسیون را افزایش دهیم و برای این کار از نیرو‌های بسیج، هلال احمر و پشیبانی اصناف استفاده می‌کنیم.

درویشی اضافه کرد: ایجاد سه مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون در مرکز شهر اصفهان و هفت مرکز در استان در دست بررسی است.
او بیان داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجامع خصوصی، صنفی و تجمیعی کاهش پیدا کرده است که باید با تشدید محدودیت‌ها، واحد‌های مُتخلف پُلمب شوند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین از فرمانداران خواسته شد تا کمیته نظارتی مشترک، محدویت‌ها را بیشتر اعمال کند.

درویشی گفت: طبق مُصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت فعالیت رستوران‌ها (بصورت بیرون‌بَر) و نیز قهوه‌خانه‌ها، تالار‌های پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژ‌ها و بازار‌های سربسته، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی، شهربازی و باغ وحش‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی تشدید شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.